Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2021
Vysokoškolská učebnica Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú orientáciu podniku, postavenie marketingovej analýzy v podniku a uvádza požiadavky normalizovaných ...
Bežná cena knihy: 21,30 €
Naša cena knihy: 15,98 €
Ušetríte: 25 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 160
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055718705
Rok vydania: 2021
Žáner: Marketing, manažment
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Encyklopedie bylin a koření
autor neuvedený
13,60 €
1000 rád domáceho lekára
Matthew Hoffman; Eric Metcalf
0,00 €
Knížka do vany - Želva
autor neuvedený
6,78 €
Hry do kapsy X
Jan Neuman
7,43 €
PGP-STOL.KALENDAR PSY 2017, 16,5x13
autor neuvedený
0,00 €
Písanka pre 1. ročník
Kamila Štefeková
2,36 €
O knihe
Vysokoškolská učebnica Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú orientáciu podniku, postavenie marketingovej analýzy v podniku a uvádza požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu podľa najpoužívanejších noriem manažérstva kvality. Učebnica opisuje základne nástroje, ktoré sú využiteľné pri analýze jednotlivých faktorov ovplyvňujúcich podnik z vonkajšieho aj vnútorného prostredia, uvádza konkrétne príklady aplikácie niektorých nástrojov a tiež kontrolné otázky a úlohy na riešenie. Pozornosť venuje tiež marketingovému informačnému systému a problematike marketingového výskumu.