Prázdny
0,00 €
 
-27 %
Marketing vzťahov v miestnej samospráve

Marketing vzťahov v miestnej samospráve

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2015
Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje model marketingu vzťahov so zainteresovanými subjektmi miestnej samosprávy a naznačuje možnosti, ako ho dosiahnuť v podmienkach miestnych ...
Bežná cena knihy: 28,60 €
Naša cena knihy: 20,88 €
Ušetríte: 27 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 228
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055709246
Rok vydania: 2015
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Two by Two
Sparks Nicholas
23,45 €
Řešení problémů s PC
Zdeněk Valečko
14,90 €
Vánoční pohádky H. CH. Andersena - 2CD
Andersen Hans Christian
7,00 €
Řekni mi proč?
autor neuvedený
16,87 €
Anka Kolesárová
Magdaléna Rusiňáková
5,00 €
Stavby z hlediska požární bezpečnosti
Isabela Bradáčová
11,57 €
Na statku – Posviť si
autor neuvedený
8,88 €
O knihe
Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje model marketingu vzťahov so zainteresovanými subjektmi miestnej samosprávy a naznačuje možnosti, ako ho dosiahnuť v podmienkach miestnych samospráv Slovenskej republiky.