Prázdny
0,00 €
 
-27 %
Marketing vzťahov v miestnej samospráve

Marketing vzťahov v miestnej samospráve

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2015
Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje model marketingu vzťahov so zainteresovanými subjektmi miestnej samosprávy a naznačuje možnosti, ako ho dosiahnuť v podmienkach miestnych ...
Bežná cena knihy: 28,60 €
Naša cena knihy: 20,88 €
Ušetríte: 27 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 228
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055709246
Rok vydania: 2015
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Tak už jsem tady!Ahoj mami,ahoj tati!
autor neuvedený
7,69 €
Učebnica pre žiadateľa o udelenie vodičského oprávnenia /2.dopl.vyd.
Martinec M., Bugár J., Kálig K.
10,95 €
Sie Forma
Eva Tomkuliaková
7,00 €
O knihe
Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje model marketingu vzťahov so zainteresovanými subjektmi miestnej samosprávy a naznačuje možnosti, ako ho dosiahnuť v podmienkach miestnych samospráv Slovenskej republiky.