Prázdny
0,00 €
 
-24 %
Mediácia ako súčasť alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov

Mediácia ako súčasť alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2020
Cieľom a zameraním publikácie, je poskytnúť základné informácie o procese mediácie ako mimosúdneho riešenia sporov a konfliktov v spotrebiteľskej oblasti. Zvláštna pozornosť je venovaná informáciám o elektronickom cezhraničnom nakupovaní, ku ktorému sa, mimochodom, doteraz neodhodlali takmer tri štvrtiny Európanov ...
Bežná cena knihy: 12,95 €
Naša cena knihy: 9,84 €
Ušetríte: 24 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 166
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 380 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097350628
Rok vydania: 2020
Žáner: Ekonomika, právo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Sázka na lásku
Alissa Johnson
0,00 €
Pokemon Adventures (Emerald) 29
Kusaka Hidenori
12,59 €
Stojánek s magnety Krtek
autor neuvedený
0,00 €
Otázky rodiny ve světě a v církvi
autor neuvedený
13,15 €
Mensa IQ trénink pro děti
Carolyn Skittová
0,00 €
Peru / Bolívie / Ekvádor / Galapágy – průvodce přírodou
Verhaagh a kolektiv Manfred
21,73 €
Lucky Luke   7 - Kaňon Apačů
Morris,Goscinny
0,00 €
O knihe
Cieľom a zameraním publikácie, je poskytnúť základné informácie o procese mediácie ako mimosúdneho riešenia sporov a konfliktov v spotrebiteľskej oblasti. Zvláštna pozornosť je venovaná informáciám o elektronickom cezhraničnom nakupovaní, ku ktorému sa, mimochodom, doteraz neodhodlali takmer tri štvrtiny Európanov. V publikácii je venovaný priestor aj na kontext mediácie s verejnosti neznámymi, neverbálnymi vyjadreniami súhlasu s kúpnou zmluvou (napríklad kývnutie hlavou, potrasenie rukou, či zreteľné nevyjadrenie protestu); súčasne sú analyzované aj dôvody neplatnosti kúpnej zmluvy, napríklad ak dá obchodník podpísať kupujúcemu zmluvu, ktorej písmo je menšie ako 1,9 mm. Súčasťou publikácie sú aj desiatky kazuistík a príkladov z praxe o možnostiach použitia tohto fenoménu v rámci prevencie a riešenia sporov a konfliktov v pracovnej oblasti. Publikácia je určená nielen mediátorom, či odbornej verejnosti, ktorá sa angažuje v procese ochrany práv spotrebiteľa, ale aj dodávateľom, či samotným spotrebiteľom pri základnom zorientovaní sa v ich právach.