Prázdny
0,00 €
 
Marketingový odbytový kanál

Marketingový odbytový kanál

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 01.11.2010
Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá ...
Naša cena knihy: 0,00 €
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 146
Väzba: Brožovaná Bez Přebalu Lesklá
Rozmer: 210x148x15 mm
EAN: 9788097056414
Rok vydania: 2010
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Moskva - lamino
autor neuvedený
10,94 €
Stojan Klett produktový
autor neuvedený
0,00 €
Stálezelené dřeviny
Štursa Jan, Ničová Věra
11,21 €
Záhada strašiaceho ducha
Kolektív
3,29 €
Evita magazín 08/2016
autor neuvedený
2,40 €
Tom a Jerry: Vánoční párty
autor neuvedený
4,09 €
O knihe
Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.