Prázdny
0,00 €
 
Marketingový odbytový kanál

Marketingový odbytový kanál

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 01.11.2010
Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá ...
Naša cena knihy: 0,00 €
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 146
Väzba: Brožovaná Bez Přebalu Lesklá
Rozmer: 210x148x15 mm
EAN: 9788097056414
Rok vydania: 2010
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Lež ti kouká z očí - Průvodce světem lží a klamů
Mynaříková Lenka
11,23 €
Stopa černého draka
Chris Pierson
16,45 €
Encyklopedie Agathy Christie
Bunson Matthew
21,24 €
Upravte si byt tipy,rady,nápady
Cassel, Parham, Clotierová
16,56 €
Sladká vůně bolehlavu
Bakerová Tiffany
13,15 €
O knihe
Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.