Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Slovenský jazyk pre 2. ročník základných škôl

Slovenský jazyk pre 2. ročník základných škôl

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2011
Nová platná učebnica od Zuzany Hirschnerovej a kolektívu je spracovaná moderným spôsobom a v plnej miere rešpektuje požiadavky ŠVP – ISCED 1 na jazykové vzdelávanie a všeobecné požiadavky na zmenu obsahu a koncepcie, ktorú určuje reforma vzdelávania. Učebnica je spracovaná systematicky a obsahuje stále prvky, ktoré umožnia ...
Bežná cena knihy: 7,80 €
Naša cena knihy: 5,85 €
Ušetríte: 25 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 120
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 210x297 mm
Hmotnosť: 330 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089375776
Rok vydania: 2011
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Festival Nová dráma
autor neuvedený
10,00 €
Básne I. a II. - sada
Ivan Štrpka
20,00 €
Dr. Stone 26
Inagaki Riichiro
13,14 €
Antony and Cleopatra
Shakespeare William
5,44 €
O knihe
Nová platná učebnica od Zuzany Hirschnerovej a kolektívu je spracovaná moderným spôsobom a v plnej miere rešpektuje požiadavky ŠVP – ISCED 1 na jazykové vzdelávanie a všeobecné požiadavky na zmenu obsahu a koncepcie, ktorú určuje reforma vzdelávania. Učebnica je spracovaná systematicky a obsahuje stále prvky, ktoré umožnia žiakovi veľmi rýchlo pracovať s učebnicou aj samostatne. Jednotlivé úlohy sú zostavené tak, aby mali stúpajúcu náročnosť a aj podľa tejto typológie môže učiteľ okamžite diagnostikovať mieru zvládnutia učiva. Učebnica graficky člení učivo na jazykové učivo a učivo rozvíjajúce komunikačné kompetencie, hoci sa tieto prvky v cvičeniach navzájom prelínajú. Priebežne je zaradená malá dramatická forma, ktorá precvičuje získané vedomosti a zároveň učí žiaka využívať získané zručnosti v komunikácii. Učivo je zostavené tak, aby žiak na konci druhého ročníka zvládol všetky pojmy a získal všetky kompetencie, ktoré sú určené pre žiaka druhého ročníka. Dôležitým prvkom je aktívna práca s jazykom. Žiaci sa učia nielen odpovedať na otázky, ale aj zostaviť otázku tak, aby na ňu dostali primeranú odpoveď, jazykové učivo sa priebežne opakuje na systémových prvkoch a núti žiaka pracovať samostatne, čím sa podporuje rozvoj čitateľských schopností tak, aby žiak čítal s porozumením. Autorky v učebnici využili svoje dlhoročné skúsenosti a zároveň využili najmodernejšie metódy a trendy vyučovania materinského jazyka.