Prázdny
0,00 €
 
-11 %
Európske pedagogické myslenie

Európske pedagogické myslenie

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2012
Predkladaná publikácia voľne nadväzuje na knižný titul v editorstve B. Kudláčovej s názvom Európske pedagogické myslenie (od antiky po modernu), ktorá bola vydaná v r. 2010 v rovnomennom vydavateľstve. Naším zámerom je skúmanie vývoja európskeho pedagogického myslenia v období oveľa kratšom ako v predchádzajúcej publikácii ...
Bežná cena knihy: 10,00 €
Naša cena knihy: 8,90 €
Ušetríte: 11 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 293
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Hmotnosť: 515 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080825744
Rok vydania: 2012
Žáner: Pedagogika, špeciálna ped.
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Školní penál bez náplně Slavia
autor neuvedený
0,00 €
V tieni mafie
Karika Jozef
14,90 €
Falešné hranice
Jandečková
32,89 €
Moje velká kniha o pralese
Marcela Grez
0,00 €
Vlak
autor neuvedený
21,45 €
Rozjímanie o veľkom inkvizítorovi
Kolektív autorov
4,28 €
O knihe
Predkladaná publikácia voľne nadväzuje na knižný titul v editorstve B. Kudláčovej s názvom Európske pedagogické myslenie (od antiky po modernu), ktorá bola vydaná v r. 2010 v rovnomennom vydavateľstve. Naším zámerom je skúmanie vývoja európskeho pedagogického myslenia v období oveľa kratšom ako v predchádzajúcej publikácii - moderna, postmoderna a súčastnosť - zato však oveľa rozmanitejšom a bohatšom. Je vôbec možné hovoriť dnes o európskej kultúre, európskej vede, európskej pedagogike - a nemať pritom na mysli štrukturálne fondy a rozvojové programy politickej administratívy ? V hypermodernej spoločnosti, nachádzajúcej sa v stave nekonečnej diferenciácie a pluralitného množenia paradigiem, vieme zmysluplne komunikovať medzi sebou, vytvárať syntézy a -kaleidoskopické obrazce- poznatkov a interpretácií, bez upadnutia do zjednodušujúcich antagonizmov a jazykových konfrontácií ? Je možné rešpektovať v pedagogickom diskurze právo na odlišnosť stanovísk a nepodľahnúť pritom ilúzii ľahkého pluralizmu, ktorý neraz prepožičiava vlastné označenie pozícii pohodlného nezáujmu a nezáväznej ľahostajnosti ? Autori tejto monografie sa rozhodli postúpiť riziko uvedených a mnohých ďalších otázok, súvisiacich s komplexom súčasného myslenia o výchove. Sami sa nachádzajú v situácii v ktorej majú na výber - z akej pozície je adekvátne v súčasnosti hovoriť o pedagogicke,. narácie, konfrontácie či dajakej metanarácie ? Namiesto ambicióznych metanarácií poskytujú skôr mozaiku z tých kamienkov myslenia, ktorá vytvára určitý obraz, ktorý možno odkrývať vo viacerých vrstvách a z viacerých hľadísk.