Prázdny
0,00 €
 
-10 %
Kronika vtáčika na kľúčik I. Straka zlodejka

Kronika vtáčika na kľúčik I. Straka zlodejka

Dátum vydania: 01.11.2011
Prvý diel trilógie v súčasnosti najčítanejšieho japonského autora, ktorá bola v roku 1996 vyznamenaná prestížnou Cenou denníka Jomiuri za najlepší román roka. Hrdina románu Tóru Okada rozpráva udalosti, ktoré ho postihujú od chvíle, ako po šiestich rokoch práce v advokátskej kancelárii podal výpoveď, aby získal čas ...
Bežná cena knihy: 12,95 €
Naša cena knihy: 11,66 €
Ušetríte: 10 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 213
Rozmer: 135x215x17 mm
Hmotnosť: 295 g
EAN: 9788080858346
Rok vydania: 2011
Žáner: Svetová súčasná
Typ: Knihy viazané
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Klíčenka Diva Kabelka DP - 36 ks
autor neuvedený
2,35 €
Lotosové Andělské Karty
Bohumila Ďurišová
24,90 €
Dům
autor neuvedený
0,00 €
Vášeň v zajatí
Esther Perel
13,90 €
Nemé ucho, hluché oko
Jaroš Peter
13,09 €
Jak zvládnout stres
Jeff Davidson
0,00 €
Be My Guest: Teacher´s Book
O'Hara Francis
34,78 €
O knihe
Prvý diel trilógie v súčasnosti najčítanejšieho japonského autora, ktorá bola v roku 1996 vyznamenaná prestížnou Cenou denníka Jomiuri za najlepší román roka. Hrdina románu Tóru Okada rozpráva udalosti, ktoré ho postihujú od chvíle, ako po šiestich rokoch práce v advokátskej kancelárii podal výpoveď, aby získal čas nájsť si svoje životné poslanie. So súhlasom manželky Kumiko, úspešnej redaktorky a ilustrátorky, zostáva dočasne v domácnosti, čím sa mu jeho život, napohľad fádny a priestorovo obmedzený na okolie domu, začne postupne zamotávať. Udalosti nadobudnú prudký spád potom, ako zmizne ich obľúbený kocúr a Tóru ho ide hľadať. Rozjímavosť, váhavosť, nepriebojnosť a pasivita hlavného hrdinu sú v podstate rubom jeho tolerancie a dnes vzácnej schopnosti úprimne načúvať. Tóru takto mimovoľne priťahuje ľudí nevšedných schopností a výnimočných osudov a prežíva s nimi neobyčajné situácie. Tieto však postupne čoraz viac narúšajú jeho zdanlivo pokojný každodenný život a smerujú do osudového konfliktu. Jeho náznakom sa prvý diel trilógie končí. Román je pri všetkej svojej bizarnosti výstižným obrazom japonskej spoločnosti obdobia sociálnej stability začiatku druhej polovice osemdesiatych rokov.