Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Superkomunikátori

Superkomunikátori

Dátum vydania: 09.04.2025
d autora bestsellera Sila zvyku prichádza prelomová kniha o superkomunikátoroch – ľuďoch, ktorí vedia doviesť rozhovor k úspešnému záveru. Dokážu hovoriť o ťažkých témach bez toho, aby ostatných urazili. Vedia, ako dosiahnuť, aby sa diskutujúci cítili uvoľnene a podelili sa o to, čo si myslia. Ako to robia? Duhigg odhaľuje ...
Bežná cena knihy: 24,90 €
Naša cena knihy: 17,93 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 304
Rozmer: mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788022217132
Rok vydania: 2025
Žáner: Svetová súčasná
Typ: Knihy viazané
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
AKTA 98 č. 4: Díky,na viděnou
Ota Černý
0,00 €
Dívám se do nebe
autor neuvedený
7,06 €
A pak na mě mrkla
Komára
14,24 €
The Key To Happiness
Wiking
19,20 €
Dark Age : Red Rising Series 5
Brown Pierce
14,79 €
O knihe
d autora bestsellera Sila zvyku prichádza prelomová kniha o superkomunikátoroch – ľuďoch, ktorí vedia doviesť rozhovor k úspešnému záveru. Dokážu hovoriť o ťažkých témach bez toho, aby ostatných urazili. Vedia, ako dosiahnuť, aby sa diskutujúci cítili uvoľnene a podelili sa o to, čo si myslia. Ako to robia? Duhigg odhaľuje, že každá konverzácia prebieha na troch úrovniach: praktickej (O čo tu vlastne ide?), emocionálnej (Ako sa cítime?) a sociálnej (Kto sme?). Ak nevieme, v ktorej rovine sa rozhovor odohráva, môžeme stratiť spojenie s druhou stranou. Autor ukazuje na príbehoch zo súdnych siení, tajných operácií CIA, firemných porád či scenárov úspešných televíznych seriálov, ako rozpoznať jednotlivé druhy rozhovorov a ako ich s prehľadom zvládnuť. Dozvieme sa, prečo niektorí ľudia dokážu presvedčiť, upokojiť či motivovať druhých, zatiaľ čo iní narážajú na nepochopenie a odpor. Superkomunikátori nie sú len knihou o reči – sú návodom na to, ako byť vypočutý, ako skutočne počúvať a ako vytvárať hlboké spojenia s ostatnými. Pretože so správnymi nástrojmi sa môžeme prepojiť s kýmkoľvek. Finalista prestížnej ceny SABEW za najlepšiu biznis knihu.