Prázdny
0,00 €
 
-11 %
Kreativita a inovácie v tradičných a ľudovoumeleckých remeslách

Kreativita a inovácie v tradičných a ľudovoumeleckých remeslách

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 28.02.2021
Cieľom monografie je poukázať na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente malých a stredných podnikov so zameraním na tradičné a ľudovoumelecké remeslá. Na dosiahnutie stanoveného cieľa v rámci teoretickej roviny bola riešená problematika podrobená analýze, syntéze a komparácii z pohľadu domácich ...
Bežná cena knihy: 13,86 €
Naša cena knihy: 12,34 €
Ušetríte: 11 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 136
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: česky
EAN: 9788073808327
Rok vydania: 2021
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Vazači zhouby
Vojtěch Artemian Hlavenka
16,45 €
Pýcha a predsudok
Jane Austenová
0,00 €
Lentilka pro dědu Edu
Ivona Březinová, Eva Mastníková
6,99 €
M.P. MATEMATIKA 4-5 let samolepky
autor neuvedený
3,71 €
Electric Idol
Robert Katee
20,29 €
Najkrajšie rozprávky o zlate
autor neuvedený
5,61 €
O knihe
Cieľom monografie je poukázať na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente malých a stredných podnikov so zameraním na tradičné a ľudovoumelecké remeslá. Na dosiahnutie stanoveného cieľa v rámci teoretickej roviny bola riešená problematika podrobená analýze, syntéze a komparácii z pohľadu domácich i zahraničných autorov. Analytická časť práce vychádzala z primárnych zdrojov, kvantitatívneho prieskumu formou dotazníkov (podnikatelia, zamestnanci) a kvalitatívneho prieskumu formou štruktúrovaného rozhovoru s odborníkmi v danom odvetví. Kvantitatívny prieskum bol vyhodnocovaný v programe Statistica 13.1. (deskriptívna štatistika, modus, medián, priemer, smerodajná odchýlka, frekvenčné tabuľky, Shapiro-Wilkow test normality, Leventov test rovnosti rozptylov, T-test for Independent Samples), pričom pozostával zo skúmaných oblasti kreativity, inovácie, marketingového manažmentu a oblasti demografických charakteristík. Prínosom monografie v teoretickej rovine je deskripcia predpokladov, faktorov a dopadov rozvoja kreatívnej ekonomiky ako riadiacej sily ekonomického rastu. Prínos pre aplikačnú prax spočíva v skúmaní názorov zamestnancov, manažérov a odborníkov z praxe na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente tradičných remesiel. Na základe komparácie prieskumov boli vyvodené závery a odporúčania.