Prázdny
0,00 €
 
-29 %
123 tipov pre online a affiliate marketing

123 tipov pre online a affiliate marketing

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 13.11.2020
Niekedy vás a váš projekt vie posunúť jednoduchý tip, často stačí jedna veta a otvorí sa nový vesmír. O správnych tipoch a nápadoch je celé úspešné podnikanie. Preto sme dali dohromady 51 profesionálov z oblasti online reklamy a marketingu s jasným cieľom a zadaním: Spísať najlepších 123 tipov pre online a affiliate marketing. Kniha ...
Bežná cena knihy: 29,90 €
Naša cena knihy: 21,23 €
Ušetríte: 29 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 608
Rozmer: mm
Jazyk: česky
EAN: 9788089969098
Rok vydania: 2020
Žáner: Slovenská súčasná
Typ: Knihy viazané
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Nemám jen sebe
Javořická Vlasta
6,06 €
Dynamika strojov
Juraj Stradiot
2,32 €
The Elephant Keepers´ Children
Hoeg Peter
14,05 €
Francouzský buldoček
Leeová Muriel P.
2,99 €
Atlas světa      MD
autor neuvedený
28,15 €
Antológia z politickej a právnej filozofie
Jarmila Chovancová
12,24 €
O knihe
Niekedy vás a váš projekt vie posunúť jednoduchý tip, často stačí jedna veta a otvorí sa nový vesmír. O správnych tipoch a nápadoch je celé úspešné podnikanie. Preto sme dali dohromady 51 profesionálov z oblasti online reklamy a marketingu s jasným cieľom a zadaním: Spísať najlepších 123 tipov pre online a affiliate marketing. Kniha je vhodná pre každého, kto pracuje alebo podniká v oblasti online marketingu, prípadne má na starosti alebo pripravuje vlastný online projekt. Koordinátorom a spoluautorom knižky je Štefan Polgári, ktorý stojí za publikáciami ako Online marketing - tvorba úspešného zarábajúceho webu a Tvorba úspešného zarábajúceho blogu. Tak isto vedie projekt Ecommerce Bridge a spoluzaložil Dognet, jednu z najväčších affiliate sietí v strednej Európe. “Dostať dobrý tip v správny moment vie zmeniť celý život”. V tejto knihe ich nájdete 123 a každý z nich vám vie ukázať možnosti, o ktorých ste možno ani nesnívali. A to všetko od 51 profesionálov z online marketingu a reklamy.