Prázdny
0,00 €
 
-28 %
P - Fendi Roma

P - Fendi Roma

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 01.07.2016
V roku 1925 založili Edoardo a Adele Fendi prvý obchod s kabelkami a kožušinami, a odvtedy patrí Fendi medzi najluxusnejšie rímske módne značky. Inšpiráciu hľadá v architektúre, farbách a textúrach Ríma. Produkty Fendi sú symbolom mesta, ktoré značka reprezentuje. Fendi je rodinná firma. Silvia Venturini Fendi, kreatívna riaditeľka ...
Bežná cena knihy: 185,00 €
Naša cena knihy: 133,20 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 260
Rozmer: 277x305x48 mm
Hmotnosť: 4070 g
Jazyk: Anglicky
EAN: 0607132
Rok vydania: 2016
Žáner: Krása, móda, kozmetika
Typ: Knihy viazané
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Kráľovnin korgi
David Michie
12,90 €
ChiRunning - Revoluční přístup k běhání bez námahy a zranění
Dreyerovi a Katherine Danny
17,55 €
T2 Trainspotting DVD
autor neuvedený
10,94 €
O knihe
V roku 1925 založili Edoardo a Adele Fendi prvý obchod s kabelkami a kožušinami, a odvtedy patrí Fendi medzi najluxusnejšie rímske módne značky. Inšpiráciu hľadá v architektúre, farbách a textúrach Ríma. Produkty Fendi sú symbolom mesta, ktoré značka reprezentuje. Fendi je rodinná firma. Silvia Venturini Fendi, kreatívna riaditeľka pre doplnky a pánske odevy, patrí k tretej generácii obchodníkov. A hoci sa značka snaží zachovať si svoje korene, nebráni sa hľadaniu inšpirácie zvonka. V roku 1965 priniesol Karl Lagerfeld, kreatívny riaditeľ kožušín a odevov pre obchodné domy, svoju jedinečný moderný pohľad na módu. Súčasťou publikácie Fendi Roma sú nádherné fotografie Fendiho návrhov a nápadov. Kniha je oslavou deväťdesiateho výročia rodiny, módy a umeleckej zručnosti. (Miera a oblasť poškodenia, ohnutých stránok, alebo rozmanitosť môže byť rôzna v závislosti od knihy, zohľadnená ponúkanou zľavou 50%. Vzhľadom k tomu nie je možné na ponúkané tituly uplatniť reklamáciu) Founded in 1925 by Edoardo and Adele Fendi with the creation of workshops devoted to handbags and fur, Fendi is first and foremost a Roman luxury house. Inspired by the architecture, colors, and textures of Rome, Fendi designs are a true product of the city they represent. It is a family company tooSilvia Venturini Fendi, the creative director for accessories and menswear, belongs to the third generation in the business. And, while remaining faithful to these roots, Fendi is not afraid to look outward: Since 1965, Karl Lagerfeld, now creative director for fur and ready-to-wear, has brought his unique, forward-looking perspective to the brand. With breathtaking photographs of Fendi designs and their inspirations, Fendi Roma celebrates ninety years of family, fashion, and savoir faire.