Prázdny
0,00 €
 
-27 %
Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - metodická príručka

Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - metodická príručka

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 28.08.2019
Inovovaná metodická príručka zo slovenského jazyka je spracovaná a aktualizovaná podľa platných požiadaviek iŠVP - ISCED 1 na jazykové vyučovanie. Spracovaním nadväzuje na koncepciu učebnice a pracovného zošita Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ. Autorky Zuzana Hirschnerová a Rút Dobišová Adame majú bohaté skúsenosti ...
Bežná cena knihy: 12,85 €
Naša cena knihy: 9,38 €
Ušetríte: 27 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 92
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 210x297 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9894921989492
Rok vydania: 2019
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Království tvé
Waid Mark, Ross Alex
37,95 €
Rozšiřování ES/EU
autor neuvedený
7,84 €
Sv. Outdoor
Iljašenko Marie
12,05 €
Malé hasičské auto
autor neuvedený
9,90 €
Veľké puzzle: Čísla
autor neuvedený
7,90 €
O knihe
Inovovaná metodická príručka zo slovenského jazyka je spracovaná a aktualizovaná podľa platných požiadaviek iŠVP - ISCED 1 na jazykové vyučovanie. Spracovaním nadväzuje na koncepciu učebnice a pracovného zošita Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ. Autorky Zuzana Hirschnerová a Rút Dobišová Adame majú bohaté skúsenosti s tvorbou učebných materiálov pre primárne vzdelávanie. Obe sú aktívne učiteľky na 1. stupni základnej školy. Vo svojich dielach zohľadňujú požiadavky a námety učiteľov, rodičov, žiakov. Podrobne spracovaná metodická príručka je ideálnym pomocníkom učiteľa pri vyučovaní slovenského jazyka v 3. ročníku ZŠ počas celého školského roka. Patrí k súboru Slovenský jazyk pre 3. ročník a vysvetľuje autorskú koncepciu učebnice a pracovného zošita. Prezentuje zámer autoriek a odporúčané didaktické postupy, ktoré je možné aplikovať do výučby slovenského jazyka a literatúry. Formálne je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Obsahom teoretickej časti je vysvetlenie vzťahu materinského jazyka k iným predmetom, charakteristika detskej reči ako východiska didaktického spracovania učiva, špecifiká a metódy diagnostikovania v jazykovom vyučovaní. Obsahuje aj postavenie jazykovej a slohovo-komunikačnej zložky učiva a zrozumiteľným spôsobom objasňuje didaktické spracovanie a štruktúru učiva v učebnici a v pracovnom zošite. Obsahuje návrh na tematický výchovno-vzdelávací plán. Obsahom praktickej časti sú podrobné metodické pokyny potrebné na prácu s danými úlohami. Metodické návody sú plánované a podávané v súlade s koncepciou celostného jazykového rozvoja. Dôraz sa kladie na kľúčové cieľové kompetencie materinského jazyka: počúvanie, rozprávanie, čítanie a písanie. Publikácia je spracovaná vo formáte A4 a obsahuje zmenšené náhľady jednotlivých strán z učebnice.