Prázdny
0,00 €
 
-27 %
Šlabikár pre 1. ročník ZŠ - 2. časť

Šlabikár pre 1. ročník ZŠ - 2. časť

Dátum vydania: 22.08.2018
Šlabikár pre 1.ročník ZŠ Virgovičová 2.časť je určený na nácvikové obdobie čítania v 1. ročníku ZŠ. Inovovaný šlabikár autorského kolektívu L. Virgovičová a Z. Virgovičová- Leetz je modernizovaná a výtvarno-graficky prepracovaná verzia obľúbeného a osvedčeného šlabikára. V šlabikári zostali zachované ...
Bežná cena knihy: 7,50 €
Naša cena knihy: 5,48 €
Ušetríte: 27 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 96
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 210x297 mm
Hmotnosť: 300 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081205927
Rok vydania: 2018
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Übungsblätter per Mausklick: CD-ROM
Mertens Mainhof
36,43 €
Atlas kožního melanomu
Ivana Krajsová
54,73 €
Mluví Černý jelen
Neihardt
16,45 €
Batman R.I.P.
Morrisson, Daniel Tony Grannt
32,95 €
O knihe
Šlabikár pre 1.ročník ZŠ Virgovičová 2.časť je určený na nácvikové obdobie čítania v 1. ročníku ZŠ. Inovovaný šlabikár autorského kolektívu L. Virgovičová a Z. Virgovičová- Leetz je modernizovaná a výtvarno-graficky prepracovaná verzia obľúbeného a osvedčeného šlabikára. V šlabikári zostali zachované všetky osvedčené prvky. Obohatili sme ho však o nové úlohy a bohato ilustrované strany, ktoré výrazne pomáhajú rozvíjať komunikačné schopnosti žiaka. Humanisticko-tvorivá koncepcia rešpektuje základné podmienky rozvoja osobnosti žiaka. Vytvára priateľskú, kreatívnu klímu, pocit dôvery, istoty, akceptácie, priestor na citové prežívanie a komentovanie činnosti, potrieb a problémov. Šlabikár podporuje poznávacie schopnosti, spontánnosť a zvedavosť. Učiteľovi nepredpisuje, ale ponúka formy práce na dosiahnutie vyučovacích cieľov bez stresu a tak, aby každý žiak zažil pocit úspechu. Strany Šlabikára obsahujú nápovedné obrázky, normalizované tvary písma, didakticky premyslené cvičenia a texty a tvary na rozcvičenie jemnej motoriky dieťaťa predpísané učebnými osnovami a štandardami. Šlabikár pre 1.ročník ZŠ Virgovičová 2.časť je zostavený tak, aby všetci žiaci získavali vedomosti aktívne, tvorivo, bez stresu a mali vyššiu motiváciu učiť sa. Obsahuje viac zážitkových, motivujúcich, autoregulujúcich a kreatívnych metód, čím sa zvyšuje kvalita a efektívnosť práce žiakov aj učiteľov.