Prázdny
0,00 €
 
-24 %
Marketing v službách

Marketing v službách

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 20.12.2017
S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým holistického prehľadu princípov a prístupov, ktoré tvoria základy najdôležitejších oblastí moderných podnikateľských koncepcií uplatňovaných ...
Bežná cena knihy: 14,80 €
Naša cena knihy: 11,25 €
Ušetríte: 24 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 150
Väzba: Viazaná
Rozmer: 170x240 mm
Hmotnosť: 440 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055414126
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Kineziologie - Energetický systém těla a mysli
Levyová Susan L., Lehrová Carol
0,00 €
Vládkyne Louvru
Jurewitz-Freischmidt Sylvia
14,90 €
Česká literatura I.
Kolektív
18,98 €
Odkouzlení světa
Gauchet
11,69 €
Dívka, která utekla z Osvětimi
Ellie Midwoodová
404,96 €
O knihe
S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým holistického prehľadu princípov a prístupov, ktoré tvoria základy najdôležitejších oblastí moderných podnikateľských koncepcií uplatňovaných v podmienkach podnikov služieb. Tieto koncepcie môžu byť skúmané z rôznych uhlov pohľadu a východzích bodov. Marketing služieb na stretegickej úrovni sa zaoberá makroproblémami, t.j. kladie dôraz na problematiku a poslanie firmy poskytujúcej služby, výber stratégií a rozvoj imidžu firmy v nadväznosti na jej ciele a úlohy, inovácie služieb, moderné marketingové informačné systémy a podobne. Operatívny marketing v sektore služieb sa podrobne zaoberá jednotlivými nástrojmi marketingu, pričom služba je chápaná ako objekt odbytu, ktorý prekračuje hranice jednotlivých štátov a dynamicky sa rozvíja. Rozsiahle technologické inovácie, zosilnené deregulačné a harmonizačné tendencie a rastúci význam služieb pri odbyte investičného a spotrebného tovaru identifikujú marketingoví odborníci ako hnacie sily zmeny štruktúry trhu služieb. Pre potreby tejto publikácie sme vzhľadom na naše odborné zameranie zvolili uvádzanie praktických postrehov a trendov z oblasti poštových a telekomunikačných služieb, ktoré patria medzi tie kategórie služieb, ktoré výraznou mierou zasahujú do všetkých oblastí spoločenského života a ako prvok celkovej kvality života a nutnosti vzájomného kontaktu medzi ľuďmi sa stali jeho neoddeliteľnou súčasťou.