Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Podniková ekonomika

Podniková ekonomika

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 01.03.2018
Podniková ekonomika je hospodárska vedná disciplína, ktorej objektom skúmania je podnik ako podnikateľský subjekt. Podniková ekonomika v tradičnom stredoeurópskom delení tvorí spolu s ekonómiou tzv. ekonomické vedy, pričom niekedy sa podniková ekonomika klasifikuje ako súčasť ekonómie. Podniková ekonomika je tak vedou ...
Bežná cena knihy: 11,25 €
Naša cena knihy: 8,10 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 158
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 176x250 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788074182808
Rok vydania: 2018
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Goon 2: Mé vražedné dětství
Powel Eric
27,45 €
Šmoulové - Omalovánky A4+
autor neuvedený
3,24 €
Šaláty mnohých chutí
Zdenka Horecká; Vladimír Horecký
12,78 €
Moby-Dick: Or, the Whale
Melville Herman
22,51 €
Zahušťovadlo barvy, 59 ml
autor neuvedený
0,00 €
Křišťálová koule 15 cm
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
Podniková ekonomika je hospodárska vedná disciplína, ktorej objektom skúmania je podnik ako podnikateľský subjekt. Podniková ekonomika v tradičnom stredoeurópskom delení tvorí spolu s ekonómiou tzv. ekonomické vedy, pričom niekedy sa podniková ekonomika klasifikuje ako súčasť ekonómie. Podniková ekonomika je tak vedou teoretickou, ako aj praktickou a oba tieto póly sa v monografii veľmi vhodne vyvažujú. Podnik je reprezentovaný vo všetkých svojich formách, popisujú sa tu jednotlivé javy podniku ako aj procesy v ňom prebiehajúce. Monografia Podniková ekonomika je zameraná na jeden zo subjektov trhového hospodárstva, ktorého cieľom je dosiahnuť zisk. Dáva teoretické základy, praktické poznatky a návody, ako viesť a správne manažovať podnik v neľahkom trhovom prostredí, aby plnil svoje poslanie a aby vytváral hodnoty, zvyšoval svoju konkurencieschopnosť a uspokojoval potreby svojich zamestnancov. Monografia je členená do štrnástich kapitol, pričom každá kapitola obsahuje teoretický základ, vlastný výklad problematiky, zhrnutie a použitú literatúru. Podniková ekonomika je primárne zameraná na jeden zo subjektov trhového hospodárstva a to na podnik, ktorý pôsobí v určitom prostredí a uspokojuje určité potreby a zároveň realizuje zisk. Úvod je venovaný krátkemu oboznámeniu sa študenta o predkladanej publikácii. Vzhľadom k tomu, že výkonnosť ekonomiky každého štátu výrazne ovplyvňuje nielen bohatstvo danej krajiny, ale aj životnú úroveň jej obyvateľov, ekonomika vo všeobecnosti má neodmysliteľné miesto v spoločnosti. Monografia predkladá poučenie a rady, ako by mali ekonómovia, manažéri i podnikatelia viesť svoj podnik, aby fungoval a dosahoval čo najvyššiu výkonnosť a hospodárnosť tak, aby obstál v náročnom trhovom prostredí. Záver je venovaný marketingu podniku, keďže marketing patrí k manažérskym disciplínam, ktoré sa usilujú zvýšiť efektívnosť podniku a udržanie sa na trhu za každých okolností.