Prázdny
0,00 €
 
-24 %
Šlabikár pre 1. ročník základných škôl - 2. časť

Šlabikár pre 1. ročník základných škôl - 2. časť

Dátum vydania: 02.10.2016
Šlabikár pre 1. ročník - 2. časť je určený na nácvikové obdobie čítania v 1. ročníku ZŠ. Jeho upravené vydanie prináša do školských lavíc výbornú a osvedčenú učebnicu, ktorej autorka je sama učiteľkou základnej školy a má neoceniteľné skúsenosti s elementárnym čítaním a písaním. Strany Šlabikára obsahujú ...
Bežná cena knihy: 5,85 €
Naša cena knihy: 4,45 €
Ušetríte: 24 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 96
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 210x297 mm
Hmotnosť: 380 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081204272
Rok vydania: 2016
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Měl jsem štěstí na lidi
Solovjev Jan
14,32 €
Pád Númenoru
J. R. R.Tolkien
27,39 €
Želary
Květa Legátová
0,00 €
Čínske bludisko
van Gulik Robert
9,90 €
Poselství andělů
Vanessa Lampert
0,00 €
Zatoulané štěňátko
autor neuvedený
5,99 €
Zlouni 2
Aaron Blabey
7,99 €
O knihe
Šlabikár pre 1. ročník - 2. časť je určený na nácvikové obdobie čítania v 1. ročníku ZŠ. Jeho upravené vydanie prináša do školských lavíc výbornú a osvedčenú učebnicu, ktorej autorka je sama učiteľkou základnej školy a má neoceniteľné skúsenosti s elementárnym čítaním a písaním. Strany Šlabikára obsahujú nápovedné obrázky, normalizované tvary písma, didakticky premyslené cvičenia a texty a tvary na rozcvičenie jemnej motoriky dieťaťa. V šlabikári nájdete všetky písmená predpísané učebnými osnovami a štandardami MŠ. Dielo je ilustrované akademickou maliarkou Vierou Kardelisovou-Hrúzovou, renomovanou a uznávanou výtvarníčkou v oblasti detskej kresby. Šlabikár je zostavený tak, aby všetci žiaci získavali vedomosti aktívne, tvorivo, bez stresu a mali vyššiu motiváciu učiť sa. Obsahuje viac zážitkových, motivujúcich, autoregulujúcich a kreatívnych metód, čím sa zvyšuje kvalita a efektívnosť práce žiakov aj učiteľov. Koncepcia Šlabikára: -je založená na rozvoji všetkých žiakov podľa ich možností a schopností s cieľom, aby sa každý žiak stal individualitou. - rešpektuje individuálne osobitosti žiakov, rôznorodosť ich záujmov, potrieb, osobné tempo učenia a humanizáciu vyučovacieho procesu. Texty na jednotlivých stranách sú zostavené s rôznou náročnosťou. Učiteľ má k dispozícii viac textov, ktoré mu umožňujú diferencovane pracovať so žiakmi. Nemusí so všetkými žiakmi preberať všetky texty a úlohy.