Prázdny
0,00 €
 
-24 %
Objektivizácia interakčných a bezpečnostných rizík dynamickej sústavy vozidlo - vozovka - horninové prostredie

Objektivizácia interakčných a bezpečnostných rizík dynamickej sústavy vozidlo - vozovka - horninové prostredie

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 20.09.2017
Vedecká monografia sa prioritne venuje kvantifikácii, hodnoteniu a analýze mechanického kmitania vozidiel vyvolaného ich prejazdom cez nerovnosti jazdnej dráhy, najčastejšie vozoviek a jeho šíreniu horninovým prostredím ku záujmovým objektom v okolí pozemných komunikácií. Snahou autorov bolo opísať vybrané problémy ...
Bežná cena knihy: 28,50 €
Naša cena knihy: 21,66 €
Ušetríte: 24 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 297
Väzba: Viazaná
Rozmer: 170x240 mm
Hmotnosť: 670 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055413167
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Svetové dejiny 3
Marián Damankoš
9,92 €
Tvorba internetových aplikací
S.S. Laurent
0,00 €
Druhé manželství
autor neuvedený
4,32 €
Ošklivé kachňátko s magnetkami
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
Vedecká monografia sa prioritne venuje kvantifikácii, hodnoteniu a analýze mechanického kmitania vozidiel vyvolaného ich prejazdom cez nerovnosti jazdnej dráhy, najčastejšie vozoviek a jeho šíreniu horninovým prostredím ku záujmovým objektom v okolí pozemných komunikácií. Snahou autorov bolo opísať vybrané problémy relevantných interakčných subsystémov systému vozidlo - vozovka - horninové prostredie. Komplexný prístup ku záujmovej problematike v poslednom období neopodstatnene ustúpil do úzadia, o čom svedčí aj skutočnosť, že v rámci riešenia vedeckovýskumných projektov sú predmetom záujmu len vybrané subsystémy napr. vozidlo - vozovka, vozovka - vozidlo, vozovka - horninové prostredie, vozidlo - životné prostredie a pod. Vedecká monografia v sebe integruje poznatky a výsledky výskumu autorov v oblasti objektivizácie interakčných subsystémov dynamickej sústavy vozidlo -vozovka - horninové prostredie. Špecifická pozornosť je venovaná rizikám poškodenia vozoviek, vozidiel a okolitej zástavby pozemných komunikácií a ich vplyvu na vznik bezpečnostných rizík determinujúcich bezpečnosť v cestnej doprave. Riešenie prenosu vibrácií od cestnej dopravy pružným prostredím do horninového prostredia a následne do objektov nachádzajúcich sa v okolí ciest je možné teoretickou a experimentálnou formou. Záverečná časť monografie obsahuje syntézu oboch metód, pričom ťažisko riešenia dynamickej odozvy sa odohráva vo frekvenčnej oblasti, kde je nutné pracovať so spektrálnymi parametrami stacionárnych ergodických náhodných signálov.