Prázdny
0,00 €
 
-23 %
Pedagogika voľného času

Pedagogika voľného času

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 06.09.2017
Vysokoškolská učebnica patrí svojím zameraním do pedagogiky voľného času. Užšie sa zameriava na problematiku výchovy vo voľnom čase a výchovy mimo vyučovania. Autorka venuje pozornosť výchove ako takej, jej vymedzeniu, súčasným trendom, filozofickým školám a kategorizácii teórií výchovy a vzdelávacích koncepcií ...
Bežná cena knihy: 11,90 €
Naša cena knihy: 9,16 €
Ušetríte: 23 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 224
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 300 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788089510580
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Před pádem CZ
Hawley Noah
19,19 €
Vôňa peňazí
Tkáč Marián
6,27 €
GRINKO, EVGENY  TINY MOUSE TALES / NAI.
autor neuvedený
0,00 €
Bouřlivé objetí
autor neuvedený
0,00 €
Vražedný liek
Goldberg Leonard S.
5,61 €
V objatí gentlemana (1. + 2. diel)
Emily D. Beňová
12,90 €
Vy srdce v ohni mroucí
Houdek
3,80 €
O knihe
Vysokoškolská učebnica patrí svojím zameraním do pedagogiky voľného času. Užšie sa zameriava na problematiku výchovy vo voľnom čase a výchovy mimo vyučovania. Autorka venuje pozornosť výchove ako takej, jej vymedzeniu, súčasným trendom, filozofickým školám a kategorizácii teórií výchovy a vzdelávacích koncepcií. Zámerom publikácie je prezentovať problematiku výchovy vo voľnom čase a výchovy mimo vyučovania na pozadí aktuálne platných legislatívnych nariadení, inovácií a zmien. Dôraz je kladený na potrebu akceptácie nastupujúcich tendencií a európskych trendov vo vzťahu k mládežníckej politike a práce s deťmi a mládežou na národnej úrovni. Aktuálnosť publikácie je zvýraznená aj skutočnosťou, že vážnejšie publikácie o teórii výchovy vo voľnom čase vyšli pred piatimi a viacerými rokmi. V širokom spektre publikácia predstavuje základné východiská, teórie a koncepty pedagogiky voľného času. Poskytuje ucelený a moderný obraz tejto pedagogickej disciplíny. Publikácia je koncipovaná ako vysokoškolská učebnica, ktorá má vyvážené časti teoretické, prakticko-legislatívne i metodické. Zachytáva vedecké trendy vo výchove v podmienkach informačnej spoločnosti. Je vhodným a inšpiratívnym študijným materiálom nielen pre budúcich pedagógov, vysokoškolských učiteľov, frekventantov kontinuálneho vzdelávania, ale i pre širokú odbornú verejnosť.