12 najzávažnejších podnikateľských chýb
Dátum vydania: 24.09.1996
V podnikaní sú často kameňom úrazu tradičné, všeobecne známe úslovia považované za perly múdrosti. „Staré metódy sú najlepšie“, „Dobrý tovar sa predáva sám“, „Nemôžem si dovoliť platiť vysoké mzdy“, „Nech si počká na svoje peniaze“ - to sú štyri z dvanástich najzávažnejších podnikateľských ...
Detaily o knihe
Počet strán: 102
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 140 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788088813101
Rok vydania: 1996
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
V podnikaní sú často kameňom úrazu tradičné, všeobecne známe úslovia považované za perly múdrosti. „Staré metódy sú najlepšie“, „Dobrý tovar sa predáva sám“, „Nemôžem si dovoliť platiť vysoké mzdy“, „Nech si počká na svoje peniaze“ - to sú štyri z dvanástich najzávažnejších podnikateľských chýb. Väčšina z nich má podobu výhovorky, ktorú používajú ľudia na svoju obhajobu, keď sa im nedarí. Pravou príčinou je lenivosť, nevedomosť či nepoučiteľnosť. Úspech sa získava útokom, nie čakaním až zaútočia druhí. Víťazstvo vyžaduje chuť, nadšenie a cieľavedomosť. Ak nepociťujeme radosť zo života, meníme sa na múmie. Človek znechutený životom je nemohúci. V každom z nás musí blčať plameň. Úspech nenavštevuje vyhasnuté ohnisko.