Prázdny
0,00 €
 
-22 %
Sviatky a tradície v materskej škole II.

Sviatky a tradície v materskej škole II.

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 15.05.2017
Brožúra je pripravená na priame využitie vo výchovno-vzdelávacom procese v materskej škole. Je rozdelená po mesiacoch v roku a k nim sú vybrané sviatky a tradície, ktoré ich charakterizujú. Prvá časť každého mesiaca je určená učiteľkám, kde nájdu stručný popis jednotlivých sviatkov a tradícií. V ďalšej časti sú uvedené ...
Bežná cena knihy: 17,00 €
Naša cena knihy: 13,26 €
Ušetríte: 22 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 138
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 150x210 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081402708
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Skoro úplně normální
Sunderland Hannah
19,74 €
Malé šprýmařské bajky
Carboneille Benedicte
11,70 €
Teorie oceňování nemovitostí
Albert Bradáč a kolektív
27,50 €
Cesta
autor neuvedený
6,61 €
O knihe
Brožúra je pripravená na priame využitie vo výchovno-vzdelávacom procese v materskej škole. Je rozdelená po mesiacoch v roku a k nim sú vybrané sviatky a tradície, ktoré ich charakterizujú. Prvá časť každého mesiaca je určená učiteľkám, kde nájdu stručný popis jednotlivých sviatkov a tradícií. V ďalšej časti sú uvedené (pre inšpiráciu) námety na hry a činnosti, ktoré je možné využiť v materskej škole podľa potreby, veku detí, ročného obdobia. Výber sviatkov nie je ovplyvnený charakterom sviatku. Pedagógovia nájdu v brožúre rôzne sviatky: štátne, ľudové aj náboženské. Zámerom autorov nebolo predložiť dokonalý výpočet sviatkov tvoriacich identitu nášho národa, ale skôr upozorniť na ich možnosti a priestor pre využitie vo vzdelávaní predškolských detí v utvárajúcej sa multikultúrnej spoločnosti. Otázky kladené deťom, ktoré v tejto brožúre autori predkladajú, slúžia ako nástroj k odkrytiu filozofie sviatku, mali by prispieť k rozvoju kritického myslenia a podnecovaniu pochopenia významu sviatku. Ponúkané činnosti nie sú koncipované predmetovo, ale sú prepojované v integrovaných celkoch, ktoré si môže pedagóg rozfázovať podľa potrieb i veku detí, doplniť a upraviť podľa vlastnej pedagogickej tvorivosti. Samotné činnosti sú postavené predovšetkým na činnostnom a zážitkovom učení. Počítajú s dieťaťom ako s aktívnym činiteľom v procese vzdelávania.