Prázdny
0,00 €
 
-23 %
Základy elektronického obchodovania

Základy elektronického obchodovania

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 21.03.2017
Vysokoškolská učebnica Základy elektronického obchodovania prináša ucelený komplex základných informácií orientovaných na problematiku implementácie a využívania informačno-komunikačných technológií v prostredí obchodných procesov. Vznikla ako výsledok projektu KEGA 053ŽU-4/2013 !Skvalitnenie a prepojenie ...
Bežná cena knihy: 24,50 €
Naša cena knihy: 18,87 €
Ušetríte: 23 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Väzba: Viazaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055412948
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Myslivecká mluva
Ctirad Rakušan
11,00 €
Čas radosti, veselosti...
autor neuvedený
2,82 €
Vražedná temnota
Reganová Lisa
24,70 €
O knihe
Vysokoškolská učebnica Základy elektronického obchodovania prináša ucelený komplex základných informácií orientovaných na problematiku implementácie a využívania informačno-komunikačných technológií v prostredí obchodných procesov. Vznikla ako výsledok projektu KEGA 053ŽU-4/2013 !Skvalitnenie a prepojenie kľúčových predmetov študijného programu Elektronický obchod a manažment- a projektu VEGA1/0721/15 -Výskum vplyvu konvergencie poštových služieb elektronických komunikácií na regulačné prístupy v poštovom sektore-. Učebnica je určená pre potreby vyučovania predmetu elektronické obchodovanie, ktorý je zaradený do študijných programov poštové inžinierstvo a elektronický obchod a manažment, vyučovaných Katedrou spojov a zasielateľstvo a logistika zabezpečovným Katedrou cestnej a mestrskej dopravy na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinskej univerzity v Žiline. Okrem študentov spomínaných študijných programov je publikácia vhodná aj pre širokú odbornú a laickú verejnosť, ktorá má záujem zuorientovať sa, ale aj ďalej sa vzdelávať v popisovanej problematike. Mnohí si pod elektronickým obchodovaním predstavujú iba uskutočňovnie nákupu a predaja v prostredí internetu. Jeho dopad je však ďaleko širší. Spôsobuje zmenu vo vzťahoch medzi podnikmi , ale aj medzi zákazníkmi navzájom. Jeho výhodou oproti tradičnému spôsobu predaja je možnosť pohodlného nákupu tovaru z akéhokoľvek miesta, v akomkoľvek čase s alternatívou porovnávania ponuky a výberu dodávateľa. Obsah predkladanej učebnice je zameraný na vybrané aspekty v súvisiace s elektronickým obchodovaním. V jasnej a prehľadnej forme približuje túto problematiku predovšetkým z pohľadu jeho vzťahu k elektronickému podnikaniu, kreovania nových obchodných modelov, charakteristiky internetu ako podkladovej infreaštruktúry pre elektronické obchodovanie, legislatívneho rámca, klasifikácie finančných transakcií a stanovenia úrovne bezpečnosti procesu elektronického obchodovania.