Prázdny
0,00 €
 
-22 %
Chronopsychologické aspekty študijnej úspešnosti študentov

Chronopsychologické aspekty študijnej úspešnosti študentov

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 17.03.2017
V našom kvantitatívnom výskume sme sa zamerali na zistenie rozdielov medzi diurnálnou preferenciou, študijnou úspešnosťou, spánkovými návykmi a štýlom učenia. Výskumný súbor tvorili vysokoškolské študentky humanitného odboru, konkrétne išlo o 96 (100%) študentiek druhého (43%) a tretieho (57%) ročníka dennej formy ...
Bežná cena knihy: 27,10 €
Naša cena knihy: 21,14 €
Ušetríte: 22 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Väzba: Viazaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055412771
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
The Kite Runner
Hosseini Khaled
9,35 €
Sešit 523 SKATE
autor neuvedený
0,61 €
Thomas - Friends: Railway Rhymes
autor neuvedený
16,40 €
Aplikce Rodina
Roman
12,64 €
Druhá tvár
Audrain Ashley
7,95 €
Literatura Maturita v kostce
Marie Sochrová
0,00 €
Hľadá sa Dory
Disney/Pixar
3,09 €
O knihe
V našom kvantitatívnom výskume sme sa zamerali na zistenie rozdielov medzi diurnálnou preferenciou, študijnou úspešnosťou, spánkovými návykmi a štýlom učenia. Výskumný súbor tvorili vysokoškolské študentky humanitného odboru, konkrétne išlo o 96 (100%) študentiek druhého (43%) a tretieho (57%) ročníka dennej formy bakalárskeho vysokoškolského štúdia študijného odboru pedagogika, študijného programu sociálna pedagogika na Katedre pedagogických štúdií Fakulty humanitných vied Žilinskej univerzity v Žiline v období adolescencie, vo veku dvadsať až dvadsaťdva rokov, u ktorých sme administrovali Škálu Circadian Type Questionnaire CTQ ( Folkard, Lobban, 1979), Sebavýpoveďovú škálu SN - Spánkové návyky (Sarmány - Schuller, 1996), Dotazník ranných a večerných typov - The Morningness - Eveningness Questionnaire MEQ (Horne, Ostberg, 1976), Dotazník PČ -1 Preferencia činnosti (Sarmány-Schuller, 1996) a Dotazník učebných štýlov - LSI IIA (Kolb, Veres, Shake, 1986; in: Turek, 2003, s. 141). Vo výskumnom súbore bolo identifikovaných 19,79% ranných, 10,42 % večerných a 69,79% nevyhranených chronotypov. Zistenie, ktoré interpretujeme opatrne, zdôrazňujú význam detailnejšieho skúmania cirkadiánnych rytmov, spánkových modelov, štýlov učenia a školských výkonov študentov navštevujúcich vysoké školy.