Prázdny
0,00 €
 
-24 %
Marketing - Vybrané kapitoly

Marketing - Vybrané kapitoly

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 06.03.2017
Učebnica Marketing vybrané kapitoly je určená predovšetkým pre študentov Fakulty riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline. Zaoberá sa hlavnými časťami marketingu, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy. Učebnica ...
Bežná cena knihy: 14,50 €
Naša cena knihy: 11,02 €
Ušetríte: 24 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055412429
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Diář 2017 - Vario/týdenní A5 Birds
autor neuvedený
6,20 €
The Bombing War
Overy Richard
23,45 €
Špaňhel Jakub
autor neuvedený
0,00 €
Na zahrádce
Veronika Kubáčová; Veronika Kubáčová
0,00 €
O knihe
Učebnica Marketing vybrané kapitoly je určená predovšetkým pre študentov Fakulty riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline. Zaoberá sa hlavnými časťami marketingu, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy. Učebnica je základnou podporou pre predmety marketing a marketingová komunikácia, ako aj pre ostatné predmety z oblasti marketingu na fakulte. Nosné obsahové témy tvoria prvky marketingového mixu: produkt, cena, distribúcia a marketingová komunikácia. Ďalej sú to marketingové prostredie, výber cieľových trhov, nákupné správanie, marketingový výskum, marketingová stratégia a marketingový plán.