Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Nákup a predaj. Obchodné funkcie priemyselných podnikov

Nákup a predaj. Obchodné funkcie priemyselných podnikov

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 15.02.2017
Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok ...
Bežná cena knihy: 6,70 €
Naša cena knihy: 4,82 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 232
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081685521
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Devět měsíců pod mým srdcem
autor neuvedený
3,14 €
Made in Abyss 2
Tsukushi Akihito
19,20 €
Hory shora
Jaroš Radek
18,15 €
Astropsychologie vašeho dítěte
Marie Hlávková
0,00 €
Hledej obrázky s králíkem Bobíkem
Kolektív autorov
6,06 €
Kmitání lineárních systémů
Jiří Kunz
10,22 €
O knihe
Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok. Má pomôcť pri prekonávaní niektorých zjednodušených interpretácií nákupu a predaja. Zároveň má ambíciu podporiť názor, podľa ktorého aplikácia marketingového prístupu v danej problematike vyžaduje zmenu kultúry v priemyselných podnikoch, a upozorniť na niektoré vzťahy a mechanizmy, ktoré môžu byť zdrojom zisku podniku. Učebnica prisudzuje veľký význam hľadaniu a realizácii obojstranne výhodných kooperatívnych vzťahov zákazník – dodávateľ. Aj napriek nedostatku štatistických údajov možno konštatovať, že v súčasnosti dochádza k rastúcemu trendu spolupráce medzi malými, strednými a veľkými podnikmi v rámci štátu a v medzinárodnom meradle. Rozvoj týchto možností spolupráce posilňuje nutnosť iných spôsobov vo vzťahoch medzi podnikmi, než sú jednoduché výmenné vzťahy. Učebnica je vhodná nielen pre študentov a učiteľov, ktorí v nej nájdu štruktúrovaný a didaktický manuál orientovaný na problematiku obchodných aktivít priemyselných podnikov, ale aj pre zamestnancov a manažérov podnikov, ktorí v nej nájdu odpovede na otázky v súvislosti s užitočnosťou praktizovania teoretických prístupov z oblasti nákupu a predaja.