Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2015
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ...
Bežná cena knihy: 24,50 €
Naša cena knihy: 17,64 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 210
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055710662
Rok vydania: 2015
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Porota - 4. vydání
Grisham John
19,19 €
Cesta ke zdravému sebevědomí
Kang Yong Chan
10,94 €
La invasion
Amin Maalouf
2,39 €
Shire shag,maestro
autor neuvedený
18,99 €
A Muslim Suicide
Himmich Bensalem
35,20 €
Vikýře
Anna Kadlecová a kol.
19,75 €
O knihe
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu.