Prázdny
0,00 €
 
-23 %
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 21.12.2015
V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov ...
Bežná cena knihy: 13,55 €
Naša cena knihy: 10,43 €
Ušetríte: 23 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 130
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 190 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081670459
Rok vydania: 2015
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Němci v Čechách po roce 1945
Otčenášek
9,88 €
Zemětřesení
autor neuvedený
7,80 €
Chytrá výchova
Larry J. Koenig
0,00 €
Korespondence
Masaryk
7,06 €
O knihe
V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov. Ide o pojmy ako sú verejný sektor, verejný záujem, verejné blaho, politický záujem, verejná správa, aktéri, verejná voľba a ďalšie. Cieľom publikácie bolo ukázať vzájomné vývojové súvislosti medzi verejnou politikou a verejným marketingom.