Prázdny
0,00 €
 
Teória masmediálnej (dis)komunikácie

Teória masmediálnej (dis)komunikácie

Dátum vydania: 01.03.2008
Vďaka bohatým praktickým i teoretickým skúsenostiam nám tentoraz autor predkladá prácu s nanajvýš aktuálnou problematikou. Okrem postov, ktoré v oblasti médií zastával (dramaturg, televízny redaktor i technik atď.), sa opiera aj o vlastný dlhoročný výskum. Hlavný akcent spočíva na tzv. obrazovkovom vysielaní, kde detailne ...
Naša cena knihy: 0,00 €
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 480
Väzba: Brožovaná Bez Přebalu Matná
Rozmer: 210x145x27 mm
EAN: 9788080612900
Rok vydania: 2008
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Poselství hvězd
autor neuvedený
27,45 €
Bieszczady Bukovské vrchy 1:50 000
autor neuvedený
0,00 €
Planet Plus A2.1: Kursbuch
Zweig Stefan
14,30 €
Smrť
Heretik Anton
13,90 €
O knihe
Vďaka bohatým praktickým i teoretickým skúsenostiam nám tentoraz autor predkladá prácu s nanajvýš aktuálnou problematikou. Okrem postov, ktoré v oblasti médií zastával (dramaturg, televízny redaktor i technik atď.), sa opiera aj o vlastný dlhoročný výskum. Hlavný akcent spočíva na tzv. obrazovkovom vysielaní, kde detailne rozpitváva jednotlivé nástrahy, ktoré si divák ani pri hlbšom zamyslení častokrát ani neuvedomuje. Autor vykresľuje predovšetkým tienistú stránku médií (ako to už samotný názov naznačuje), ich sklon (i spôsobilosť) manipulovať s recipientom informácií. Jednotlivé fakty podáva Stadtrucker živo, zrozumiteľne, vedecký nádych dáva textu punc reálneho, nezneprehľadňuje. K dielu by sa napokon mal vo svojom vlastnom záujme dostať každý, pretože informácie, ktoré obsahuje, sú bez výnimky alarmujúcim podnetom na zamyslenie pre celú spoločnosť.