Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Multimediácia

Multimediácia

Prozaik a autor viacerých vedeckých, odborných aj popularizujúcich diel z oblasti teórie komunikácie, teórie jazyka a literatúry v publikácii Multimediácia podáva základy teórie textu pre publicistov a má praktický cieľ. Chce začínajúcich i zrelých pracovníkov médií masovej komunikácie, publicistov, redaktorov ...
Bežná cena knihy: 6,61 €
Naša cena knihy: 4,76 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 136
Väzba: Brožovaná Bez Přebalu Matná
Rozmer: 208x150x6 mm
EAN: 9788080611491
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Interchange Third Edition Intro: DVD
Richards Jack C.
241,58 €
Rozbitý pohár
Alain Mabanckou
14,90 €
Bude ako nebolo
Lucia Lumlerová
7,00 €
Kylie Minogue:  Tension
Kylie Minogue
38,99 €
Davis, Miles:  Collection
MEMBRAN MEDIA
36,19 €
Kacír Michelangelo
Matteo Strukul
12,95 €
O knihe
Prozaik a autor viacerých vedeckých, odborných aj popularizujúcich diel z oblasti teórie komunikácie, teórie jazyka a literatúry v publikácii Multimediácia podáva základy teórie textu pre publicistov a má praktický cieľ. Chce začínajúcich i zrelých pracovníkov médií masovej komunikácie, publicistov, redaktorov, ale aj manažérov, politikov, tvorivých pracovníkov v oblasti propagácie a public relations oboznámiť s najnovšími poznatkami o špecifickej funkcii textu v médiách, o mechanizmoch pôsobenia médií masovej komunikácie na text, informáciu a jej význam. Publikácia podáva súhrn základných poznatkov o špecifickej funkcii textu v médiách z hľadiska psychológie a semiotiky sociálnej komunikácie, textového označovania a etiky textu – jej štúdium si preto vyžaduje základnú prípravu zo štylistiky, rétoriky, logiky a filozofie.