Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Manažment organizácií

Manažment organizácií

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 07.10.2015
Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na trhu a dosiahnutia pozície vrcholového manažmentu. Marketingové prostredie trhu možno v súčasnosti považovať za veľmi náročné, pretože úspešný manažér môže byť len ten, ktorý si osvojí ...
Bežná cena knihy: 10,49 €
Naša cena knihy: 7,55 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 264
Väzba: Viazaná
Rozmer: 170x240 mm
Hmotnosť: 590 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081682421
Rok vydania: 2015
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Kľúč
Joe Vitale
0,00 €
Level 6: Atlantis: Lost Empire
Crook Marie
8,46 €
Obrazáreň (Zoya Gallery)
Zoya Gallery
31,90 €
Milenec
autor neuvedený
8,60 €
O knihe
Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na trhu a dosiahnutia pozície vrcholového manažmentu. Marketingové prostredie trhu možno v súčasnosti považovať za veľmi náročné, pretože úspešný manažér môže byť len ten, ktorý si osvojí moderné prístupy k rozhodovaniu, plánovaniu, organizovaniu, ku kontrole a k iným. V učebnici sa dočítate o moderných koncepciách manažmentu. Dosahovanie trvalej úspešnosti a prosperity podniku na trhu je základná požiadavka rozvoja spoločností, aby sa dosiahla spokojnosť ich zákazníkov a dodávateľov. Cieľom autorov bolo vytvoriť ucelený obsah základov manažmentu a takisto ucelený súbor poznatkov o princípoch, metódach, technikách manažérskej práce nielen pre študentov ekonomických, manažérskych a spoločenských študijných programov vysokých škôl, ale aj pre ostatných záujemcov o predmetnú problematiku z podnikateľského prostredia či verejnej správy.