Prázdny
0,00 €
 
-22 %
Súčasné trendy podnikateľskej etiky

Súčasné trendy podnikateľskej etiky

Dátum vydania: 30.09.2015
Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché. Problémy často vytvára používanie základných termínov a pojmov, bez pochopenia ktorých nemožno uskutočňovať ucelený a kvalifikovaný etický ...
Bežná cena knihy: 14,50 €
Naša cena knihy: 11,31 €
Ušetríte: 22 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 570 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081682131
Rok vydania: 2015
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Trace 1
Koga
13,70 €
Moje hrdinská akademie 6 - Potíže
Horikoši Kóhei
11,70 €
Najkrajšie chrámy sveta
autor neuvedený
10,90 €
Gothart: Rakioactive
Gothart
4,19 €
Ako zvíťaziť v konkurencii
Herbert N. Casson
4,95 €
Walk the Line
D
4,09 €
O knihe
Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché. Problémy často vytvára používanie základných termínov a pojmov, bez pochopenia ktorých nemožno uskutočňovať ucelený a kvalifikovaný etický vzostup a rozmach organizácie. Manažéri v praxi riešia denne veľké množstvo vecných i komunikačných problémov a je pochopiteľné, že nedokážu venovať pozornosť vyjasňovaniu obsahu pojmov a významu výrazov, ktorými disponuje aj prax a teória v ekonomickej sfére vrátane oblasti podnikateľskej etiky. Túto situáciu sťažuje v ekonomickej teórii i praxi obľúbené používanie rôznych alegórií, metafor, epitetónov, jazykových klišé, ale aj modelov či rozmanitých schém, ktoré pôsobia vábivo a „odľahčene“. Ich používanie však často spôsobuje zľahčovanie teoretického problému a zmätok v praktickom riešení. Táto kniha umožní niektoré nejednoznačnosti odstrániť a pochopiť podstatu etického rozvoja organizácie a spôsoby jeho aplikácie do praxe. Objasneniu pojmov nevyhnutných na porozumenie procesu aplikácie podnikateľskej etiky do reálneho života organizácie sa venujeme v prvej časti knihy. Zároveň prinášame vysvetlenie, aký je vzťah medzi týmito pojmami a ktoré z nich sú teoreticky fundamentálne a primárne. Druhá časť knihy sa zameriava na systémové včleňovanie etiky a podnikateľskej etiky do činnosti organizácie, s čím majú organizácie na Slovensku malé skúsenosti. Aj keď sa prvé etické kódexy začali v podnikoch uplatňovať už v 90. rokoch minulého storočia, zavádzanie etiky ako systémovej inovácie stále zaostáva.