Prázdny
0,00 €
 
-17 %
Tvorivé písanie s prvkami tvorivej dramatiky riadené potrebami detí

Tvorivé písanie s prvkami tvorivej dramatiky riadené potrebami detí

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 30.09.2015
Kniha prináša novú metódu výučby tvorivého písania, podľa ktorej je možné dosiahnuť výborné výsledky aj u detí, ktoré si len osvojujú gramotnosť. Práve vtedy je dôležité, aby pocítili radosť z písania. Kniha prináša úplne nové, ale aj osvedčené techniky tvorivého písania, vždy ilustrované príkladmi z praxe ...
Bežná cena knihy: 9,20 €
Naša cena knihy: 7,64 €
Ušetríte: 17 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 104
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 160 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788088954774
Rok vydania: 2015
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Potkan
Ludwig Gerd
5,29 €
Špatní žáci, rebelové a jiní géniové - Neslavná mládí slavných
Koláček Luboš Y.
12,45 €
Právo životného prostredia
Soňa Košičiarová
22,91 €
Biblische Intertextualität in deutschen Romanen seit 1990: Verwendung, Funktion und Bedeutung
Trombiková Martina
18,10 €
Chainsaw Man 7
Fujimoto Tatsuki
11,70 €
O knihe
Kniha prináša novú metódu výučby tvorivého písania, podľa ktorej je možné dosiahnuť výborné výsledky aj u detí, ktoré si len osvojujú gramotnosť. Práve vtedy je dôležité, aby pocítili radosť z písania. Kniha prináša úplne nové, ale aj osvedčené techniky tvorivého písania, vždy ilustrované príkladmi z praxe, vrátane diel malých autorov, ktoré neraz boli aj ocenené na literárnych súťažiach. Tieto techniky sú skutočným generátorom vždy nových podnetov, ktoré žiakom umožňujú prejaviť svoju individualitu originálnym spôsobom. Textová koláž, štafetová báseň a rozprávkový kokteil sú len niektoré z nich. Predstavy učiteľov o hladkom priebehu hodiny často kolidujú s potrebami žiakov, ktorí môžu odmietať spolupracovať, vznikajú krízy pri písaní, nedarí sa im v predpokladanom čase dokončiť texty atď. Nová metóda výučby tvorivého písania vyložená v tejto knihe sa zameriava aj na takéto situácie a prináša spôsoby ich riešenia, vedúce k obnoveniu tvorivosti, ktorá paradoxne môže ťažiť zo vzniknutého konfliktu, a všetko k spokojnosti žiaka a učiteľa.