Prázdny
0,00 €
 
-17 %
Vzájemný obraz souseda v polských a českých školních učebnicích

Vzájemný obraz souseda v polských a českých školních učebnicích

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 29.12.2014
Monografie je prvním pokusem o interdisciplinární přístup k pojetí obrazu „druhého” v českých a polských učebnicích dějepisu, literatury, základů společenských věd a geografie. Struktura publikace je vedena snahou o komplementaritu pohledu z české a polské strany. Osvětlení teoretických a metodologických konceptů ...
Bežná cena knihy: 9,81 €
Naša cena knihy: 8,14 €
Ušetríte: 17 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 228
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 168x235 mm
Hmotnosť: 380 g
Jazyk: český, Polský
EAN: 9788074645020
Rok vydania: 2014
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Tak se ti hlásím… - CD
Voskovec, Jan Werich Jiří
12,59 €
Buď silný, ať se stane cokoli
Travis Mills
19,20 €
Kniha o líbání + CD s písničkami o lásce a líbání
Kraus, Marie Formáčková Jindřich
12,10 €
Základy matematiky
Kolektív autorov
8,90 €
Vláček set - Power Train
autor neuvedený
20,16 €
Diář A6 Dynamic týdenní 2016
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
Monografie je prvním pokusem o interdisciplinární přístup k pojetí obrazu „druhého” v českých a polských učebnicích dějepisu, literatury, základů společenských věd a geografie. Struktura publikace je vedena snahou o komplementaritu pohledu z české a polské strany. Osvětlení teoretických a metodologických konceptů výzkumu učebnic v obecnější rovině následují jednotlivé obsahové analýzy, mezi nimiž vzhledem ke stavu výzkumu dominuje historická tematika. Mapován je i stav polského výzkumu dějepisných učebnic ve vztahu k českému prostředí. Problematiku obrazu Čechů a Poláků v dějepisných učebnicích doplňují výsledky empirických šetření, dokumentujících efekt školní výuky dějepisu i působení jiných faktorů, ovlivňujících podobu historického vědomí studující mládeže. Podsumowanie: Monografia jest pierwszą próbą interdyscyplinarnego podejścia do tematu wizerunku „drugiego” w czeskich i polskich podręcznikach historii, literatury, podstaw nauk społecznych i geografii. Struktura publikacji jest skoonstruowana tak, by przedstawiła temat w komplemnentarny sposób z czeskiej i polskiej strony. Przedstawienie teoretycznych i metodologicznych konceptów badawczych podręczników w ogólnym ujęciu uzupełniają poszczególne analizy treściowe podręczników, między którymi ze względu na stan badań problematyki dominuje temetyka historyczna. Opisany został również stan polskich badań podręczników w stosunku do czeskiego środowiska. Temat wzajemnego wizerunku Polaków i Czechów w podręcznikach do historii uzupełniony został o wyniki badań empirycznych, które dokumentują efekty nauczania historii w szkołach oraz oddziaływanie innych czynników mających wpływ na kształtowania świadomości historycznej studiującej młodzieży.