Prázdny
0,00 €
 
-24 %
Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ – učebnica

Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ – učebnica

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 11.04.2011
Nová platná učebnica autoriek Z. Hirschnerovej a kol. je spracovaná moderným spôsobom a v plnej miere rešpektuje požiadavky ŠVP – ISCED 1 na jazykové vzdelávanie a všeobecné požiadavky na zmenu obsahu a koncepcie, ktorú určuje reforma vzdelávania. Učebnica je spracovaná systematicky a obsahuje stále prvky, ktoré umožnia žiakovi ...
Bežná cena knihy: 6,65 €
Naša cena knihy: 5,05 €
Ušetríte: 24 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 120
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Hmotnosť: 330 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788089375165
Rok vydania: 2011
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Cestovní Mini soubor Ferda
autor neuvedený
0,00 €
Jak mluvit koňskou řečí
Louise Pritchardová
0,00 €
HOSPODÁRSKE A SOCIÁLNE DOPADY PRIEMYSLU 4.0
Mikuláš - Lábaj Martin - Majzlíková Erika - Martišková Monika - Švardová Viktória - Jankovič Patrik Luptáčik
19,50 €
O knihe
Nová platná učebnica autoriek Z. Hirschnerovej a kol. je spracovaná moderným spôsobom a v plnej miere rešpektuje požiadavky ŠVP – ISCED 1 na jazykové vzdelávanie a všeobecné požiadavky na zmenu obsahu a koncepcie, ktorú určuje reforma vzdelávania. Učebnica je spracovaná systematicky a obsahuje stále prvky, ktoré umožnia žiakovi veľmi rýchlo pracovať s učebnicou aj samostatne. Jednotlivé úlohy sú zostavené tak, aby mali stúpajúcu náročnosť a aj podľa tejto typológie môže učiteľ okamžite diagnostikovať mieru zvládnutia učiva. Učebnica graficky člení učivo na jazykové učivo a učivo rozvíjajúce komunikačné kompetencie, hoci sa tieto prvky v cvičeniach navzájom prelínajú. Priebežne je zaradená malá dramatická forma, ktorá precvičuje získané vedomosti a zároveň učí žiaka využívať získané zručnosti v komunikácii. Učivo je zostavené tak, aby žiak na konci druhého ročníka zvládol všetky pojmy a získal všetky kompetencie, ktoré sú určené pre žiaka druhého ročníka. Dôležitým prvkom je aktívna práca s jazykom. Žiaci sa učia nielen odpovedať na otázky, ale aj zostaviť otázku tak, aby na ňu dostali primeranú odpoveď, jazykové učivo sa priebežne opakuje na systémových prvkoch a núti žiaka pracovať samostatne, čím sa podporuje rozvoj čitateľských schopností tak, aby žiak čítal s porozumením. Autorky v učebnici využili svoje dlhoročné skúsenosti a zároveň využili najmodernejšie metódy a trendy vyučovania materinského jazyka.