Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Etika médií

Etika médií

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 20.12.2010
Publikácia Etika médií je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Jej cieľom je ukázať a dokázať, že médiá sú predovšetkým spoločenským fenoménom, ktorý zásadným spôsobom pôsobí na kvalitu života miliárd ľudí, nezávisle od toho, či si to uvedomujú alebo nie. Z tohto ...
Bežná cena knihy: 14,50 €
Naša cena knihy: 10,73 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 312
Väzba: Viazaná
Rozmer: 154x224 mm
Hmotnosť: 580 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081013768
Rok vydania: 2010
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Základy informatiky
Karol Matiaško
11,25 €
Gaye Marvin:  Trouble Man
Bertelsmann Music Gr
40,59 €
Deník spisovatelův
Fjodor Michajlovič Dostojevskij
0,00 €
K - Zdravé rady 2023
autor neuvedený
6,00 €
Paříž pro pokročilé
Hana Fialová
15,68 €
Las Vegas - DK Eyewitness Travel Guide
autor neuvedený
18,75 €
O knihe
Publikácia Etika médií je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Jej cieľom je ukázať a dokázať, že médiá sú predovšetkým spoločenským fenoménom, ktorý zásadným spôsobom pôsobí na kvalitu života miliárd ľudí, nezávisle od toho, či si to uvedomujú alebo nie. Z tohto postavenia médií v spoločnosti vyplýva aj požiadavka, aby etika sa v ediálnej činnosti striktne dodržiavala. Zámerom autorky je ukázať profesiu žurnalistu a iných pracovných aktivít v mediálnej oblasti v súvislosti so spoločenskými procesmi, najmä ekonomickými, ktoré markantným spôsobom menia obsah žurnalistiky a mediálnej tvorby. Autorka nesúhlasí so zjednodušeným pripisovaním zodpovednosti za negatívne javy v žurnalistike a médiách len novinárom a mediálnym pracovníkom. Novinári a mediálni pracovníci nepracujú vo vákuu. Svet žurnalistiky a médií v dominantnej miere ovplyvňujú vlastníci mediálnych podnikov, pričom vlastníctvo médií je už niekoľko desaťročí záležitosťou nepočetnej skupiny ľudí. Kniha je určená všetkým, ktorí sa zaujímajú o oblasť médií v súčasnej etape globalizácie, predovšetkým však študentom masmediálnych štúdií, mediálnej komunikácie a žurnalistiky ako východisko pri osvojovaní si profesijnej etiky v ich budúcej práci. Takisto je vhodná pre všetkých žurnalistov a mediálnych pracovníkov, ktorí majú záujem konfrontovať svoje vlastné poznanie a skúsenosti z mediálnej praxe s predloženým prístupom k skúmaniu etiky žurnalistiky a etiky médií. Nemenej prospešná by mohla byť pre tých, čo sa venujú mediálnej výchove, ktorá sa rozbieha už i v našich podmienkach