Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Manažment kľúčových zákazníkov

Manažment kľúčových zákazníkov

Dátum vydania: 12.01.2012
Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie ...
Bežná cena knihy: 2,75 €
Naša cena knihy: 1,98 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 101
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 176x245 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 97880780784515
Rok vydania: 2012
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Přízrak Edgara Allana Poea
Matthew Pearl
13,46 €
Pes - Jak na to
Hegewald-Kawich Horst
5,29 €
Vitráže na Slovensku
autor neuvedený
0,00 €
King of Scars
Bardugo Leigh
12,95 €
Průvodce domácí péčí
Pochmanová Karolína a kolektiv
4,95 €
Koncepcia, východiská a perspektívy rozvoja územnej samosprávy v SR (CD)
Viktória Bobáková
10,66 €
Moje první knížka Statek
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie súvisí, aké sú jeho predpoklady, čo uvedené rozhodnutie vyžaduje, čo prináša a na akých úrovniach, akými nástrojmi možno tieto zmeny realizovať, ako aj možnými negatívnymi vplyvmi rozhodnutia na organizáciu. Jej súčasťou je i priestor venovaný hodnote zákazníka, jeho atraktivite, kritériám výberu kľúčových zákazníkov i otázke výkonov, ktoré sú pre kľúčového zákazníka špecificky nastavené.