Prázdny
0,00 €
 
-27 %
Zbierka textov a úloh z literatúry pre stredné školy IV

Zbierka textov a úloh z literatúry pre stredné školy IV

Dátum vydania: 2014
Zbierka textov a úloh z literatúry pre stredné školy 4 je neoddeliteľnou súčasťou k učebnici Literatúra pre stredné školy 4. Obsahuje: literárne texty a úlohy k nim, ktoré rozširujú a precvičujú učivo učebnice; tentokrát sú usporiadané podľa literárnych druhov a žánrov pričom rešpektujú ŠVP; pre orientáciu sú ...
Bežná cena knihy: 6,54 €
Naša cena knihy: 4,77 €
Ušetríte: 27 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 80
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 165x235 mm
Hmotnosť: 150 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081202469
Rok vydania: 2014
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
London Calling
Kašpar
7,54 €
Příběhy z půdy
Schuster
13,87 €
Poklad
Pavel Čech
9,84 €
Hostina kulisáků a jiné podh.
Kristián Chalupa
0,00 €
Mrtvá a živá
du Maurier Daphne
12,24 €
Hrajeme si s Krtkem
Ondřej Müller; Irena Tatíčková; Zdeněk Miler
0,00 €
O knihe
Zbierka textov a úloh z literatúry pre stredné školy 4 je neoddeliteľnou súčasťou k učebnici Literatúra pre stredné školy 4. Obsahuje: literárne texty a úlohy k nim, ktoré rozširujú a precvičujú učivo učebnice; tentokrát sú usporiadané podľa literárnych druhov a žánrov pričom rešpektujú ŠVP; pre orientáciu sú pri jednotlivých ukážkach uvedené aj literárne smery, informácie o diele i autorovi. Žiak si tak môže na rozličných textoch overiť svoje vedomosti a zručnosti. Navyše sa v zbierke objavujú aj texty, ktoré doteraz v školskej praxi neboli bežné, ktoré podnecujú žiakov k diskusii a ktoré majú žiakom zatraktívniť literatúru; ukážky žiackych prác z literatúry (analýzy, interpretácie), vďaka ktorým sa žiak môže porovnať so svojimi rovesníkmi, príp. získať námet na vlastnú prácu; teóriu literatúry formou minislovníka, ktorý žiak môže používať pri vyučovaní literatúry – podnecuje tak žiaka pracovať samostatne; riešenia úloh z učebnice i zbierky, ktoré sú nevyhnutné pri konštruktivistickom prístupe k výučbe literatúry, keďže jeho súčasťou je aj overenie si správnosti postupu práce; dobové umelecké diela, ktorých funkciou je, aby žiaci nevnímali literatúru ako neukotvenú časť širokého spektra umenia.