Prázdny
0,00 €
 
-15 %
Strategický marketing

Strategický marketing

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2014
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - ...
Bežná cena knihy: 19,90 €
Naša cena knihy: 16,92 €
Ušetríte: 15 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 350
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089710072
Rok vydania: 2014
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Slavní bastardi
Juré Fiorillo
0,00 €
Ruština - Přehledná gramatika (nové vydání)
Navrátilová Jana
7,64 €
Na stupních vítězů
Jarmila Průchová
16,45 €
Rytíř bájného Pegasa
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.