Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Zakázané ovocie najviac chutí

Zakázané ovocie najviac chutí

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2004
Príbehy na vyučovanie etiky v 5. až 9. ročníku ZŠ/príme až kvarte 8-ročných gymnázií a na podporu výchovy vo vzdelávaní Kniha autentických príbehov najmä zo školského prostredia, ktoré podáva učiteľka s dlhoročnou praxou na základe vlastných skúseností, prichádza na pomoc učiteľom etickej či občianskej výchovy ...
Bežná cena knihy: 7,47 €
Naša cena knihy: 5,60 €
Ušetríte: 25 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 72
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089160198
Rok vydania: 2004
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Fima
Amos Oz
0,00 €
Backpack Gold 6 Posters New Edition
Pinkley Diane
49,07 €
Paranormální jevy
Jenny Randlesová
0,00 €
Študijná konverzácia Taliančina
autor neuvedený
10,90 €
Barbie vo filme
autor neuvedený
10,69 €
Veľká kniha nápadov a hier pre deti
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
Príbehy na vyučovanie etiky v 5. až 9. ročníku ZŠ/príme až kvarte 8-ročných gymnázií a na podporu výchovy vo vzdelávaní Kniha autentických príbehov najmä zo školského prostredia, ktoré podáva učiteľka s dlhoročnou praxou na základe vlastných skúseností, prichádza na pomoc učiteľom etickej či občianskej výchovy. Príbehy sú podané tak, ako ich sama autorka so svojimi žiakmi prežila a v rôznych situáciách pomáhala nachádzať správne postoje, riešiť problémy v škole aj mimo nej. Kniha ukazuje, ako môže učiteľ pozitívne ovplyvniť osobnostný rozvoj žiaka – vnímavým, empatickým prístupom, pochopením aj konkrétnou pomocou. Pomáha pochopiť postoje a názory mladých a naopak, pomáha žiakom vcítiť sa do pocitov a postojov učiteľa. Dôsledkom budovania vzťahu medzi učiteľom a žiakom na vzájomnom porozumení a dôvere je lepšie prijímanie školských poznatkov i to, že učiteľ sa stáva prirodzenou autoritou vo výchove k etickým hodnotám. Príbehy sú zoradené podľa tém učebných osnov 5. – 9. ročníka. Vhodnosť ich využitia na hodinách etiky autorka overila v praxi. Z jej skúseností vyplýva, že žiaci na príbehy aktívne reagujú predovšetkým preto, že sú im blízke – zaoberajú sa ich problémami, sú v nich vyjadrené ich túžby. Za každým príbehom sú zaradené otázky a citáty na zamyslenie pre žiakov, napríklad ako by sa zachovali v danej situácii, či je správne riešiť situáciu opísaným spôsobom, na koho by sa obrátili v prípade podobného problému; otázky sú podnetmi na dialóg o ich názoroch a postojoch. Kniha podporuje praktické osvojenie etickej výchovy a pomáha zvyšovať kvalitu obsahu vyučovania (nielen) tohto predmetu. Okrem učiteľov etiky a ich žiakov je zaujímavým a podnetným čítaním pre ostatných učiteľov, vychovávateľov a rodičov, keďže s problémami, ktoré sú tu opísané, sa bežne stretávajú.