Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Výtvarná výchova v systéme všeobecného vzdelávania

Výtvarná výchova v systéme všeobecného vzdelávania

Dátum vydania: 2009
Publikáciu „Výtvarná výchova v systéme všeobecného vzdelávania“ si vyžiadala teória i pedagogická prax. Predmetom záujmu je predovšetkým kurikulum a súčasné tendencie v umeleckej edukácii s primárnym záujmom o oblasť kultúry a výtvarného umenia, a to v kontexte spoločensko-historickom. Keďže reforma vzdelávacieho ...
Bežná cena knihy: 20,00 €
Naša cena knihy: 15,00 €
Ušetríte: 25 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 313
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 134x190 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097021412
Rok vydania: 2009
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Plameň v hmle
Renée Ahdiehová
13,99 €
Knihy krve IV.-VI.
Clive Barker
19,20 €
Přesvědčivá prezentace
Medlíková Olga
10,29 €
Hlas pomsty
Deborah Crombie
0,00 €
Král Lear
Shakespeare
3,92 €
O knihe
Publikáciu „Výtvarná výchova v systéme všeobecného vzdelávania“ si vyžiadala teória i pedagogická prax. Predmetom záujmu je predovšetkým kurikulum a súčasné tendencie v umeleckej edukácii s primárnym záujmom o oblasť kultúry a výtvarného umenia, a to v kontexte spoločensko-historickom. Keďže reforma vzdelávacieho systému tvorí všeobecný rámec i východisko pre ďalšie štúdium a smerovanie umeleckého vzdelávania, publikácia prináša najnovšie poznatky a informácie o rozhodujúcich zmenách, ktoré boli uskutočnené súčasnou kurikulárnou transformáciou vzdelávacieho systému vo viacerých štátoch sveta. Prináša nezvyčajnú deskripciu vzdelávacích systémov, charakteristiku ich fungovania, popis ich produktov z pohľadu umeleckej edukácie. Osobitne sa zameriava na kurikulum výtvarnej výchovy vo vybraných krajinách sveta a vytvára tak východisko pre komparatívnu analýzu. Okrem iného si kladie za cieľ aspoň čiastočne sústreďovať a usporadúvať systém pojmov, ktorý by sa postupne stal objektom didaktickej analýzy vo vzdelávacom procese, zároveň obohacoval funkčný slovník pedagóga a kompetentne prispel do teórie výtvarnej výchovy ako vednej disciplíny.