Prázdny
0,00 €
 
-17 %
Úvod do výskumu trhu

Úvod do výskumu trhu

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2013
Skúmanie trhu vo výskumných agentúrach, práve tak ako vo výrobných alebo obchodných organizáciách reaguje na tieto výzvy v celosvetovom merítku. – Dochádza k prehodnoteniu tradičných metód a postupov skúmania trhu a v kontexte progresívnych informačných technológií k odkrývaniu nových informačných zdrojov a sofistikovaných ...
Bežná cena knihy: 16,60 €
Naša cena knihy: 13,78 €
Ušetríte: 17 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 315
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089393954
Rok vydania: 2013
Žáner: Ekonomika, právo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Zahrada ve svahu
Peter Wirth
0,00 €
Hodinový manžel bez záruky
Jana Graterová
8,90 €
Ctnosti a Neřesti
SIMKO
9,33 €
Nácvik čtení - SPU
Krabsová, Wacková Jana Veronika
20,08 €
Muž z ledovce         ALBATROS
Erich Ballinger
0,00 €
Evanjelium na každý deň (2024)
Štefánia Beňová
5,30 €
O knihe
Skúmanie trhu vo výskumných agentúrach, práve tak ako vo výrobných alebo obchodných organizáciách reaguje na tieto výzvy v celosvetovom merítku. – Dochádza k prehodnoteniu tradičných metód a postupov skúmania trhu a v kontexte progresívnych informačných technológií k odkrývaniu nových informačných zdrojov a sofistikovaných analýz s cieľom poskytnúť manažérom správny druh informácií pre rozhodovanie. Tento proces hľadania a využívania symbiózy tradičných i nových spôsobov výskumu trhu často prináša špecifické inovatívne riešenia, z ktorých mnohé reprezentujú obchodným tajomstvom chránené know-how. Podobne text učebnice vychádza z tradičných metód skúmania trhu so zámerom sprístupniť dôslednejšiu kategorizáciu a objasnenie źákladnych metód v podmienkach dostupných informačných technológií. Napriek nestabilite prostredia a aktuálnej dynamike výskumu trhu, chce čitateľovi poskytnúť overené poznatky, a zároveň naznačiť nové a perspektívne smery výskumu.