Prázdny
0,00 €
 
-17 %
Úvod do výskumu trhu

Úvod do výskumu trhu

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2013
Skúmanie trhu vo výskumných agentúrach, práve tak ako vo výrobných alebo obchodných organizáciách reaguje na tieto výzvy v celosvetovom merítku. – Dochádza k prehodnoteniu tradičných metód a postupov skúmania trhu a v kontexte progresívnych informačných technológií k odkrývaniu nových informačných zdrojov a sofistikovaných ...
Bežná cena knihy: 16,60 €
Naša cena knihy: 13,78 €
Ušetríte: 17 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 315
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089393954
Rok vydania: 2013
Žáner: Ekonomika, právo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
New Inside Out Elementary
Peter Maggs; Catherine Smith
0,00 €
Dane, účtovníctvo, odvody 3-2019
autor neuvedený
6,90 €
Bleach 25: No Shaking Throne
Kubo Tite
12,60 €
Šaty pro Moheu
autor neuvedený
13,69 €
O knihe
Skúmanie trhu vo výskumných agentúrach, práve tak ako vo výrobných alebo obchodných organizáciách reaguje na tieto výzvy v celosvetovom merítku. – Dochádza k prehodnoteniu tradičných metód a postupov skúmania trhu a v kontexte progresívnych informačných technológií k odkrývaniu nových informačných zdrojov a sofistikovaných analýz s cieľom poskytnúť manažérom správny druh informácií pre rozhodovanie. Tento proces hľadania a využívania symbiózy tradičných i nových spôsobov výskumu trhu často prináša špecifické inovatívne riešenia, z ktorých mnohé reprezentujú obchodným tajomstvom chránené know-how. Podobne text učebnice vychádza z tradičných metód skúmania trhu so zámerom sprístupniť dôslednejšiu kategorizáciu a objasnenie źákladnych metód v podmienkach dostupných informačných technológií. Napriek nestabilite prostredia a aktuálnej dynamike výskumu trhu, chce čitateľovi poskytnúť overené poznatky, a zároveň naznačiť nové a perspektívne smery výskumu.