Prázdny
0,00 €
 
-27 %
Čítanka pre 1. ročník základných škôl

Čítanka pre 1. ročník základných škôl

Dátum vydania: 2005
Aktualizované titulu Čítanka pre 1. ročník ZŠ nadväzuje na Šlabikár pre 1. ročník 1. a 2. diel. Čítanka prináša veku primeraný, zaujímavý, didakticky premyslený výber textov. Inovovaný učebný text je graficky pútavo spracovaný. Pri zostavovaní Čítanky pre 1. ročník ZŠ mali autori na zreteli, že každé dieťa je individuálne ...
Bežná cena knihy: 6,90 €
Naša cena knihy: 5,04 €
Ušetríte: 27 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 112
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 210x297 mm
Hmotnosť: 330 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 8071585645
Rok vydania: 2005
Žáner: Deti a mládež
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
MC Cvičebnice německé gramat.
autor neuvedený
0,00 €
Místo času
Lass
6,08 €
Maluj a hádej Sněhurka
autor neuvedený
0,00 €
Skorumpovaná farmácia
Ben Goldacre
12,99 €
Z Prahy na kole jihovýchod
autor neuvedený
0,00 €
Domácí pracovní sešit - 4. třída
autor neuvedený
4,65 €
Pápež František - Buď šťastný
autor neuvedený
16,90 €
O knihe
Aktualizované titulu Čítanka pre 1. ročník ZŠ nadväzuje na Šlabikár pre 1. ročník 1. a 2. diel. Čítanka prináša veku primeraný, zaujímavý, didakticky premyslený výber textov. Inovovaný učebný text je graficky pútavo spracovaný. Pri zostavovaní Čítanky pre 1. ročník ZŠ mali autori na zreteli, že každé dieťa je individuálne, iné, má svoje silné i slabé stránky, spôsob koncentrácie. Každý žiak je aktívnym subjektom vlastného učenia a rozvoja. Čítanka je zameraná na diferencované vyučovanie. Umožňuje rozvíjať techniku čítania vyspelejších i pomalších žiakov. Všetky texty a úlohy učiteľ nemusí preberať so všetkými žiakmi. Obsah i rozsah čítanky zodpovedá pôvodnej koncepcii. K zmenám dochádza na základe požiadaviek učiteľov prvých ročníkov. Pracovné strany sa z druhej časti čítanky priradili k jednotlivým textom. Vytvárajú obsahovo jednotné dvojstrany, čo umožní žiakom ľahšiu orientáciu pri riešení úloh. Články a úlohy môže učiteľ vyberať podľa úrovne žiakov v čítaní tak, aby bolo každé dieťa úspešné. Časť textov a pracovných strán nadväzuje a dopĺňa učivo prvouky. Obsah čítanky je zostavený s postupne rastúcou náročnosťou úloh, ktoré si vyžadujú samostatné myslenie a sebahodnotenie. Núti žiakov hľadať odpovede, objavovať, dopĺňať, dosahovať určitú úroveň operačnej a poznávacej činnosti. Mení sa postavenie žiaka v učení.