Prázdny
0,00 €
 
-29 %
Mediálne pasce verzus mozog v nádrži

Mediálne pasce verzus mozog v nádrži

Dátum vydania: 2013
Pavol Dinka (1942) - významný publicista, spisovateľ, prekladateľ, člen rady pre vysielanie a retransmisiu do svojej v poradí už desiatej knihy zaradil päť esejí napísaných medzi marcom 2010 a aprílom 2013. Vznikli ako príspevky na medzinárodnú vedeckú konferenciu Megatrendy a médiá, ktorú každoročne organizuje Fakulta masmediálnej ...
Bežná cena knihy: 8,00 €
Naša cena knihy: 5,68 €
Ušetríte: 29 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 180
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 145x206 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080616946
Rok vydania: 2013
Žáner: Média a komunikácia
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Optická koherenční tomografie v neurologii
Jana Lízrová Preiningerová a kolektiv
27,23 €
Pojďme objevovat Česko
Mária Nerádová
3,90 €
Umělec na ostří nože
Welsh Irvine
21,94 €
DARCEKOVA TASKA  DAA
autor neuvedený
0,00 €
50 lidových písní a koled
Jindřich Feld
5,17 €
Zákon o výkonu zabezpečovací detence
Věra Kalvodová; Josef Kuchta; Petr Škvain
20,25 €
O knihe
Pavol Dinka (1942) - významný publicista, spisovateľ, prekladateľ, člen rady pre vysielanie a retransmisiu do svojej v poradí už desiatej knihy zaradil päť esejí napísaných medzi marcom 2010 a aprílom 2013. Vznikli ako príspevky na medzinárodnú vedeckú konferenciu Megatrendy a médiá, ktorú každoročne organizuje Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. Tri vyšli (štvrtá vyjde koncom roka 2013) v špeciálnom zborníku z tejto konferencie. Tri z nich autor publikoval aj v internetovom časopise Slovo. Esej Možno žurnalistu kúpiť? vyšla (s iným názvom) v jeho knihe Žurnalisti - lovci vo svorke. Výrazne ju však pozmenil , upravil a doplnil. Čo sa teda konkrétne dostáva čitateľovi do rúk? Esej Mozog v nádrži predstavuje defilé propagandistickej mašinérie celého sektora public relations. Text Jazyk v médiách, média o jazyku je skôr štúdia ako esej. Médiá, najmä elektronické, by štátny jazyk mali nielen používať, ale aj zveľaďovať a rozvíjať. Regulácia v tomto smere je EÚ bežná, nie je to nijaká slovenská špecialita. Esej Mediokracia - symptóm chorej spoločnosti nastoľuje vari najpálčivejšie problémy slovenskej žurnalistiky a spoločnosti. Esej Politikárčenie v politickej publicistike predznamenáva, že slovenská politická publicistika je v kríze, veľa fabuluje, veľa improvizuje. Možno žurnalistu kúpiť? - taký názov má posledná esej. Zatína do živého! Dinkove eseje dokumentujú, aké plody rastú na žurnalistickom strome. O ich chuti sa recipient denne presviedča sám. Kniha k tomu ponúka iba ingrediencie.