Prázdny
0,00 €
 
-16 %
Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2012
Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie. Umožňuje zvládnuť jednotnú terminológiu, podstatu a prvky unifikovaného právneho režimu ochrany ...
Bežná cena knihy: 6,70 €
Naša cena knihy: 5,63 €
Ušetríte: 16 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 139
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 175x248 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788022737326
Rok vydania: 2012
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Tommyknockeři
Stephen King
21,10 €
Práce a mzdy 12-2015
autor neuvedený
5,76 €
Úvod do evoluční biologie
Flegr Jaroslav
17,04 €
Nad vecou
Soukupová Ruth
12,90 €
České heligonky 7
autor neuvedený
0,00 €
Management pro zdravotníky v kostce
Pavel Svobodník
17,75 €
O knihe
Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie. Umožňuje zvládnuť jednotnú terminológiu, podstatu a prvky unifikovaného právneho režimu ochrany spotrebiteľov i činností súvisiacich s manažérstvom reklamácií a organizáciách i problematiku v Európskej únii a v Slovenskej republike. Publikácia je využiteľná jednak pre študečntov inžinierskeho a doktorandského študijného programu v študijnom odbore Kvalita produkcie, ale rovnako môže poskytnúť cenné a v praxi využiteľné informácie aj študentom iných manažérskych aj technických študijných programov.....