Prázdny
0,00 €
 
-27 %
Dobrý biznis

Dobrý biznis

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2011
Zodpovedné podnikanie (Corporate Social Responsibility) sa stáva čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom dôsledne premyslená a jej výsledky nie sú takým prínosom pre komunitu a samotnú firmu, akým by mohli byť. CSR aktivity pritom ponúkajú ...
Bežná cena knihy: 11,99 €
Naša cena knihy: 8,75 €
Ušetríte: 27 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 216
Väzba: Pevná S Prebalom
Rozmer: 140x210 mm
Hmotnosť: 406 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081091933
Rok vydania: 2011
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Chyba broskví
autor neuvedený
9,88 €
Vánoční cukroví
Lucie Rožďalovská
0,00 €
Havana Bay
autor neuvedený
11,14 €
Energie krystalů
Lambert Mary
12,69 €
První kněžna aneb Závrať moci
Bílek Jiří
16,44 €
O knihe
Zodpovedné podnikanie (Corporate Social Responsibility) sa stáva čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom dôsledne premyslená a jej výsledky nie sú takým prínosom pre komunitu a samotnú firmu, akým by mohli byť. CSR aktivity pritom ponúkajú možnosť získať výrazné konkurenčné výhody, ale iba v prípade, ak sú zosúladené so strategickými cieľmi spoločnosti a správne odkomunikované do vnútra firmy i navonok. Kniha Dobrý biznis ponúka návod na to, ako formulovať a uskutočňovať CSR iniciatívy tak, aby priniesli čo najväčšie benefity obom stranám – firme i komunite.