Prázdny
0,00 €
 
-31 %
Plán B

Plán B

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2010
Založenie novej spoločnosti, či už ide o korporáciu alebo malú firmu, je vždy skok do neznáma. Ak má spoločnosť rásť a ďalej sa rozvíjať, musí sa mnohokrát zmeniť a prispôsobiť potrebám trhu. Ako môže firma (alebo jej obchodná jednotka) nabrať druhý dych po tom, čo spomalila svoj výkon? Ako má nájsť medzeru na trhu, ktorá ...
Bežná cena knihy: 15,99 €
Naša cena knihy: 11,03 €
Ušetríte: 31 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 288
Väzba: Pevná S Prebalom
Rozmer: 140x210 mm
Hmotnosť: 493 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081091346
Rok vydania: 2010
Žáner: Rozvoj osobnosti, logika
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Background to Danger
Ambler Eric
27,44 €
USA  1:4M  TravelMap KUNTH
autor neuvedený
10,76 €
Základy latinské lékařské terminologie - 5. vydání
Jiřina Plašilová
14,85 €
Rodinné tajemství
autor neuvedený
10,42 €
Bůh a svět
Georg Ratzinger
0,00 €
Lidské a mezilidské
Martin Buber
16,34 €
O knihe
Založenie novej spoločnosti, či už ide o korporáciu alebo malú firmu, je vždy skok do neznáma. Ak má spoločnosť rásť a ďalej sa rozvíjať, musí sa mnohokrát zmeniť a prispôsobiť potrebám trhu. Ako môže firma (alebo jej obchodná jednotka) nabrať druhý dych po tom, čo spomalila svoj výkon? Ako má nájsť medzeru na trhu, ktorá by jej priniesla dodatočné výhody? Proces zmeny podnikateľského modelu, založený na metóde pokus – omyl, je chaotický a nespoľahlivý. Kniha Plán B prináša konkrétny postup úspešnej premeny existujúceho podnikateľského modelu firmy na nový. Vo svojom odbore uznávaní autori J. Mullins a R. Komisar na príkladoch z vlastnej konzultačnej praxe a prípadových štúdiách spoločností ako Google a Toyota, ale aj mnohých začínajúcich firiem ukazujú, ako môžu spoločnosti využiť ich systém na obnovu svojho existujúceho podnikateľského modelu, alebo na sformulovanie plánu B, ktorý je často úspešnejší ako pôvodný plán A.