Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Médiá v čase globalizácie

Médiá v čase globalizácie

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2002
Zdá sa nám, že sa nemožno vyhnúť najmenej dvom aspektom súčasného života.Po prvé, nedá sa vyhnúť morálnej reflexii. Každodenný život nás stavia pred nutnosť výberu, ktorý nie je vždy ľahký, lebo vyžaduje určité uvažovanie nad dobrom a zlom. Ako treba reagovať na násilie? K čomu zaväzuje spoločnosť existencia bezdomovcov? ...
Bežná cena knihy: 8,73 €
Naša cena knihy: 6,29 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 432
Rozmer: 145x210 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 8071143871
Rok vydania: 2002
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Zdá sa nám, že sa nemožno vyhnúť najmenej dvom aspektom súčasného života.Po prvé, nedá sa vyhnúť morálnej reflexii. Každodenný život nás stavia pred nutnosť výberu, ktorý nie je vždy ľahký, lebo vyžaduje určité uvažovanie nad dobrom a zlom. Ako treba reagovať na násilie? K čomu zaväzuje spoločnosť existencia bezdomovcov? Musí štát obmedzovať politickú činnosť občanov? Na aký druh lekárskej opatery majú ľudia nárok? Existujú hranice rodičovskej autority? Ako máme reagovať na narkomániu; na zmenu noriem v sexuálnom správaní; na etický analfabetizmus a podobne?Prvá časť sa venuje dvom protipólom skúmaného problému: komunikačným prostriedkom a morálnemu hodnoteniu. Autor si uvedomuje, že kvôli jasnosti uvažovania by bolo potrebné preskúmať uvedené protipóly jeden po druhom, a pritom nezabúdať na ich vzájomné pôsobenie nielen pri vytváraní morálneho vedomia, ale aj v jeho prejavoch.