Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Audit marketingu a cien

Audit marketingu a cien

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2009
Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu ...
Bežná cena knihy: 5,50 €
Naša cena knihy: 4,13 €
Ušetríte: 25 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 85
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 150x210 mm
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 9788080782733
Rok vydania: 2009
Žáner: Katalóg
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Keltská přírodní magie
Scott Cunningham
19,69 €
Národný kalendár 2011
Haviar Štefan
3,95 €
Byty a katastr nemovitostí
Květa Olivová; Bohumil Kuba
0,00 €
Aquitaine Progression
autor neuvedený
12,08 €
Sprievodca Bibliou
Reidová Debra K.-Manser Martin
13,90 €
Umělohmotný třípokoj
Hůlová
7,80 €
O knihe
Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy. Autori charakterizujú ideálnu situáciu a zároveň vymedzujú audítorovi referenčný rámec na hodnotenie reality „aká je“ a „aká by mala byť“. V závislosti od zistenej odchýlky audítor formuluje odporúčania, prispôsobené oblasti, v ktorej firma vykonáva činnosť. Cieľom publikácie je prispieť k prehĺbeniu poznania auditu marketingu a cien a k jeho aktívnemu využívaniu vo firmách v záujme udržania trvalej prosperity firiem. Publikácia je určená študentom i širokej odbornej verejnosti v manažmentoch firiem.