Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Získajte kontakt na úspech

Získajte kontakt na úspech

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2011
Získavanie kontaktov a budovanie vzťahov hrá nesmierne dôležitú úlohu pri dosahovaní úspechu jednotlivcov i organizácií. Väčšina ľudí v oblasti obchodu, predaja či marketingu nie je však po tejto stránke práve najzručnejšia. Zvyknú mať problémy pri nadväzovaní kontaktov s potencionálnymi obchodnými partnermi, rozvíjaní ...
Bežná cena knihy: 10,99 €
Naša cena knihy: 7,91 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 208
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 145x207 mm
Hmotnosť: 276 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081091445
Rok vydania: 2011
Žáner: Rozvoj osobnosti, logika
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Dýchej
Anne-Soph. Brasmeová
0,00 €
Psychická síla
autor neuvedený
0,00 €
M-Kráska a zviera
autor neuvedený
1,06 €
The Big Short
Lewis Michael
16,87 €
Raná péče
Jitka Barlová
15,95 €
KALENDAR PLANOVACI RIADKOVY SK 2014
autor neuvedený
0,00 €
Rozluštěno
Jia Mai
18,71 €
O knihe
Získavanie kontaktov a budovanie vzťahov hrá nesmierne dôležitú úlohu pri dosahovaní úspechu jednotlivcov i organizácií. Väčšina ľudí v oblasti obchodu, predaja či marketingu nie je však po tejto stránke práve najzručnejšia. Zvyknú mať problémy pri nadväzovaní kontaktov s potencionálnymi obchodnými partnermi, rozvíjaní vzájomného vzťahu tak, aby bol pre obe strany prínosom po stránke obchodnej i ľudskej, a pri budovaní siete kontaktov, ktoré im pomôžu pri dosahovaní vytýčených cieľov či riešení problémov. Táto kniha vás naučí, ako: - sa predstaviť tak, aby ste vzbudili záujem a zanechali silný dojem čo najlepšie využiť svoju vizitku ako komunikačný nástroj - elegantne zmeniť spoločenský rozhovor na obchodnú diskusiu úspešne nadviazať na prvý kontakt a ďalej pokračovať v budovaní vzťahu - využívať svoju databázu kontaktov na získavanie odporúčaní, nových klientov a zákaziek - komunikovať efektívne a presvedčivo v písomnom styku, po telefóne, pri osobnom stretnutí, či prezentácii - byť skvelým hostiteľom, ktorý pozná nepísané zásady biznis etikety a mnoho ďalších komunikačných zručností.