Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Jednoducho značka

Jednoducho značka

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2011
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House ...
Bežná cena knihy: 9,99 €
Naša cena knihy: 7,19 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 212
Väzba: Pevná S Prebalom
Rozmer: 160x230 mm
Hmotnosť: 426 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081091759
Rok vydania: 2011
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Čmuchal
Randall Will
12,33 €
Wyrd Sisters : (Discworld Novel 6)
Pratchett Terry
13,14 €
Mnohojazyčnost v české republice
Jiří Nekvapil
3,88 €
Léčíme se čajem vilcacora
Walter Lübeck; Hendrik Hannes
0,00 €
Smrt a existence po smrti v biblickém Iz
Břeňová Klára
13,05 €
Prostopášné hanbalky
Fischer Václav
12,59 €
O knihe
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House, ale aj s nováčikmi ako JetBlue či iPod. Vysvetľuje, čo robia správne a čo nesprávne.