Prázdny
0,00 €
 
-17 %
Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2010
Internacionalizácia podniku. Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie Výber základnej strategickej medzinárodnej orientácie podniku Výber zahraničného trhu Výber formy vstupu na zahraničný trh Multinacionálny podnik ...
Bežná cena knihy: 13,11 €
Naša cena knihy: 10,88 €
Ušetríte: 17 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 214
Väzba: Pevná
Rozmer: 155x217 mm
Hmotnosť: 385 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089393220
Rok vydania: 2010
Žáner: Ekonomika, právo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Aktualizácia III-5 2015
autor neuvedený
2,28 €
Nakrmte své emoce a zhubněte jednou provždy
Taitzová Jennifer L.
14,79 €
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele
Soukal Ivan, Draessler Jan
13,69 €
Chaloupky pod horama
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
Internacionalizácia podniku. Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie Výber základnej strategickej medzinárodnej orientácie podniku Výber zahraničného trhu Výber formy vstupu na zahraničný trh Multinacionálny podnik – vybrané charakteristiky jeho fungovania Kultúra ako determinanta medzinárodnej podnikovej politiky Vplyv internacionalizácie na vybrané oblasti podniku Aplikácia vybraných metód využívaných pri strategickom rozhodovaní v medzinárodnom podnikaní